Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häh? Miksi ei saa keskustella siitä, mistä tietää olevansa ruma?

Vierailija
16.08.2020 |

Nyt meni yli ymmärryksen! Keskustelu poistettiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Olin juuri kirjoittanut pitemmän sepustuksen kun hups, ketju oli poissa :(

Vierailija
2/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se aihe ahdisti monia lukijoita, ja he tekivät ilmiantoja. Kun ilmiantoja tulee riittävästi, botti poistaa koko keskustelun automaattisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prööött...

Vierailija
4/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se aihe ahdisti monia lukijoita, ja he tekivät ilmiantoja. Kun ilmiantoja tulee riittävästi, botti poistaa koko keskustelun automaattisesti.

Eihän sitä ole pakko lukea. Itse olen ruma, eikä minua ahdista. Ja miksi täällä on moderaattoreita, jos pelkästään tuolla systeemillä saa ketjuja poistettua?

Vierailija
5/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni voi todella pahoittaa mielensä ja onko oikein, että noin leimaavaa sanaa käytetään, kun se ei absoluuttista totuutta edusta millään.

Vierailija
6/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole ruma. Kaikissa ihmisissä on jotain kaunista. Sanooko saviastia valajalleen, miksi minusta tällaisen teit?

Vierailija
7/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä ole pakko lukea. Itse olen ruma, eikä minua ahdista. Ja miksi täällä on moderaattoreita, jos pelkästään tuolla systeemillä saa ketjuja poistettua?

On niin paljon viestejä ja ketjuja, ettei modet ehdi poistaa tarpeeksi nopeasti.

Vierailija
8/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni voi todella pahoittaa mielensä ja onko oikein, että noin leimaavaa sanaa käytetään, kun se ei absoluuttista totuutta edusta millään.

Niin, jolloin keskustelemme mielipiteistä, muiden näkökulmista, sitähän keskustelulla hain. Kyllä myös on olemassa piirteitä, jotka ovat objektiivisesti valtaosan mielestä rumia.

Vierailija
9/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jolloin keskustelemme mielipiteistä, muiden näkökulmista, sitähän keskustelulla hain. Kyllä myös on olemassa piirteitä, jotka ovat objektiivisesti valtaosan mielestä rumia.

Jos syylä nenän päässä on ruma tai köyry selkä, niin silti tarinaa Notre Damen kellonsoittajasta ihastellaan yleisesti. Ilkeyttä tuommoinen keskustelu on.

Vierailija
10/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku mielensäpahoittaja nyt ymmärsi väärin, niin en halunnut, että listataan fyysisiä ominaisuuksia. Hain keskustelulla sitä, että tuotaisiin esiin muun muassa esimerkkejä suhtautumisesta, kohtelusta jne.

Vierailija
11/11 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabu-aihe, ei saa keskustella.