Toteamus: mikään vaate ei istu ja ole tyylikästä isossa koossa
Kyllä se näin vain on, että koossa 40/42 en näytä hyvältä, vaikka kokeilisin sata erilaista mekkoa, housua, yläosaa, alaosaa. Jos haluan näyttää tyylikkäältä ja hyvältä, on pakko laihduttaa takaisin kokoon 36/38. Sen kokoisena oikeastaan kaikki näyttää hyvältä, jopa yksinkertaisin t-paita.
Kommentit (11)
Voi tietysti johtua myös siitä, että on tottunuttiettyyn tyyliin ja ei osaa muuttaa sitä niin, että näyttäisi hyvältä isommassa kropassa.
Tiedän kuitenkin ihmisiä, jotka ovat huomattavasti isompaa kokoa ja näyttävät silti tyylikkäiltä ja hyviltä.
t. 2
Suurin osa normaalipainoisista ja hoikista tuttavista pukeutuvat tyylittömästi ja huonosti istuviin vaatteisiin ja ihailevat minun pukeutumistani.
t. BMI 37
Hyvä oivallus ja varmaan on joillakin niin. Mutta olen kyllä kokeillut kaikkea teinimuodista tätimuotiin, laadukkaita valmistajia ja vaikka mitä. Ehkä se on siinä, etten ole lihonut tasaisesti vaan sellaisella kamalalla "makkaratyylillä". Mitään muotoilevia alusasuja en voi käyttää, hikoilen sellaisten alla hirveästi. Haluan vartalon, jota ei tarvitse tunkea jonnekin pinkeään kuoreen. Ap
Oletko kokeillut esim. Annikki Karvisen vaatteita? Ne ovat malliltaan ja tyyliltään jotain ihan muuta kuin pintamuotia, mutta monet mielestäni näyttävät tosi hyviltä varsinkin vähän isompikokoisella kantajalla http://www.annikkikarvinen.fi/klassikot
Aikanaan ainakin olivat todella hyvä laatuisiakin
Tässä vielä joku blogisti noista vaatteista
http://luxurywithsohvi.blogspot.fi/2011/12/annikki-karvinen.html
mulla ongelma on se, että alaosien täytyy olla kokoa 38 ja yläosien toisissa vaatteissa rintojen kohdalta jopa kokoa 42 ja sellaiset näyttävät teltoilta, kun kangas "tipahtaa" rintojen kohdalla. vyötärö on kapea ja hame ylläni näytän ihan nätiltä, mutta esimerkiksi mekkoja en pysty ostamaan.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:49"]
mulla ongelma on se, että alaosien täytyy olla kokoa 38 ja yläosien toisissa vaatteissa rintojen kohdalta jopa kokoa 42 ja sellaiset näyttävät teltoilta, kun kangas "tipahtaa" rintojen kohdalla. vyötärö on kapea ja hame ylläni näytän ihan nätiltä, mutta esimerkiksi mekkoja en pysty ostamaan.
[/quote]
Mulla sama ongelma toisin päin :) Mekossa pitäisi yläosan rintojen kohdalta olla koko 38 ja lantion kohdalta alosa 42, eipä löydy sellaisia.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:52"]
[/quote]
Mulla sama ongelma toisin päin :) Mekossa pitäisi yläosan rintojen kohdalta olla koko 38 ja lantion kohdalta alosa 42, eipä löydy sellaisia.
[/quote]
Ootteko kokeilleet kietaisuleninkejä malliin Diane von Furstenberg? Luulisi, että sellaisen saisi hyvin istuvaksi ja tasoittamaan vartalon mittasuhteita?
Jos näyttää hyvältä uima-asuisena, näyttää hyvältä myös vaatteet päällä. Mutta jos pukeutuminen on kaikkien vartalon virheiden, makkaroiden ja muiden peittelyä, ollaan tiellä, jolla en haluaisi olla. Haluaisin pukeutua vaatteisiin, joista tykkään, enkä vaatteisiin, jotka eivät korosta vyötärön makkaroita, leveää lantiota jne, vaikken muuten ostaisi k.o. vaatetta. Vartaloni virheet eivät näkyisi ponchossa ja sen alla olevassa reilusti a-linjaisessa nilkkapituisessa mekossa, mutten halua pukeutua niin. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 12:52"]
[/quote]
[/quote]
Ootteko kokeilleet kietaisuleninkejä malliin Diane von Furstenberg? Luulisi, että sellaisen saisi hyvin istuvaksi ja tasoittamaan vartalon mittasuhteita?
[/quote]tuo onkin hyvä idea, voisin hyvin kuvitella, että kietaisumallinen sopisi hyvin. jopa puseroissa. kiitos.
Googlasin noita mainittuja kietaisumekkoja ja näyttävät tosi kivoilta. Hintakin on sen verran korkea, että kangas ei varmaan ole ihan halvinta trikoota.
Onko noita saatavana Suomesta? Vai onko ainoa keino tilata netistä?
Mulla on vähän sama kokemus...
Voi johtua myös siitä, että on tottunut tietynlaiseen tyyliin ja ei sitten osaa vaihtaa tyyliään sellaiseksi, että se sopisi kasvaneeseen kroppaan.