Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä tuumisit jos miehesi toisi sinulle töihin vastaleipomaansa pitsaa?

Vierailija
16.08.2020 |

..

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ahdasmielistä elämää monella kommentoijalla: "On päivänselvää, että toisen työpaikalle ei mennä."

"Nolottaisi ja työkaverit ihmettelisivät", "noloa, ahdistavaa", "Olisi tosi kiusallista"

Miksi te olette tuollaisissa liitoissa? 

Vierailija
22/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töissä töitä, enkä ehdi mitään pitsoja syömään, ellei satu olemaan hyppytunti juuri silloin lukkarissa. Mies tietää, että syön mieluummin kotona.

T. Ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kukkakaupassa ja minun mieheni voi käydä työpaikassani ja tuoda vaikka viikon pitsat sinne. Olisipa kamala olla suljettuna johonkin, missä puolisoiden käymiset kielletään nolouteen, ahdistukseen ja kiusallisuuteen vedoten. Miksi sitä miestä noin paljon pitää hävetä? Itse olette puolisonne valinneet.

Vierailija
24/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin juuri syömässä työkaveteitteni kanssa ja hämmästyisin.

Vierailija
25/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revisiitä kirjoitti:

Kyllä on ahdasmielistä elämää monella kommentoijalla: "On päivänselvää, että toisen työpaikalle ei mennä."

"Nolottaisi ja työkaverit ihmettelisivät", "noloa, ahdistavaa", "Olisi tosi kiusallista"

Eikö tässä ole kyse niistä työpaikoista? En minäkään halua miestä koululle oppilaiden pällisteltäväksi. Opettajan on parempi pitää yksityiselämä ihan omanaan.

Vierailija
26/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin turhautunut. Miehellä ei riskiryhmäläisenä ole mitään asiaa työpaikalleni, ja 15 vuoden jälkeen oletan hänen tietävän, etten voi syödä pizzaa. Peukut kuitenkin siitä, että on kokannut jotain.

Vierailija
27/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan, eikö siitä olisi iloinen?

Vierailija
28/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, että mistähän minulle nyt mies putkahti. Olen sinkku.

Vierailija
29/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin kontekstista. Rakastavassa parisuhteessa herttaista huomaavaisuutta ja rakkauden osoitus, kontrolloivassa parisuhteessa on keksitty uusi keino tunkea naisen työpaikalle tarkistamaan ettei nainen pane ruokatunnilla siivouskomerossa.

Vierailija
30/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolottaisi ja työkaverit ihmettelisivät. Sitä paitsi minulla olisi jo eväät mukana, koska en lähde töihin ilman niitä.

Ihmettelisivät sitä noloilua.

Vierailija
31/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija* kirjoitti:

Olen töissä kukkakaupassa ja minun mieheni voi käydä työpaikassani ja tuoda vaikka viikon pitsat sinne. Olisipa kamala olla suljettuna johonkin, missä puolisoiden käymiset kielletään nolouteen, ahdistukseen ja kiusallisuuteen vedoten. Miksi sitä miestä noin paljon pitää hävetä? Itse olette puolisonne valinneet.

Kaikki eivät ole töissä kukkakaupassa. Omalla työpaikallani puolisoiden tai keiden tahansa vierailijoiden käymiset on kielletty valtionsalaisuuksien nojalla.

Ulos jäisi siis mies pizzansa kanssa ja kyllä ihmettelisin, jos ei näiden vuosien jälkeen olisi sitä jo ennalta tiennyt. Lääkäriin käskisin, orastava Alzheimer tms.

Vierailija
32/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En neuvo viemään työpaikalle mitään, ellei olla sovittu etukäteen.

Kerran yksi tapailumies toi kukkia yllättäen työpaikalle. Se tuntui epämiellyttävältä stalkkerimeiningiltä ja lopetin tapailun.

Vierailija
33/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revisiitä kirjoitti:

Ei liitossa ole mitään vikaa, koita ymmärtää ettei kaikilla ole siistiä sisätyötä tai mahdollisuutta edes pitää säännöllistä lounastaukoa. Vietkö kirurgille pizzaa kesken leikkauksen?

Miksi ihmeessä mieheni pitäisi pörrätä mun työpaikalla kun en minäkään käy hänen työpaikallaan? Stalkkeripuolisot sitten on eri ryhmä kokonaan.

Vierailija
34/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revisiitä kirjoitti:

Miten niin liitoissa?

Ap kuulosti siltä, että se nainen on joku hyvänpäiväntuttu tai tapailukumppani, ei vakituinen puoliso.

Yhtä hyvin voisi kytätä naisen alaovella tai seurata ja ilmestyä yllättäen paikkoihin, joissa nainen kulloinkin on.

Vierailija
35/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumisin, että kiitos. Ja sitten söisin.

Vierailija
36/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi tapailumies toi kukkia yllättäen työpaikalle. Se tuntui epämiellyttävältä stalkkerimeiningiltä ja lopetin tapailun.

Hän oli katsonut liikaa romanttisia leffoja :D  Kukkia voi lähettää lähetin tuomana ja silloinkin mieluummin kotiin, jos yrittää tehdä positiivisen vaikutuksen.

En haluaisi puolisoa pistäytymään työpaikalle minkäänlaisten tuomisien kanssa, vaikka hyvä suhde onkin. Tuskin hänkään haluaisi minua omalle työpaikalleen.

Vierailija
37/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt etätöissä ollessa olisi enemmän kuin kivaa, mutta työpaikalle ei kyllä miehellä mitään asiaa ja raivostuisin. Vaikka soittaisi ja toisi ovelle, olisi sekin liikaa, koska haluan itse päättää lounaastani ja en kyllä kaipaa miehen pizzaa sinne, syödään sitten kotona.

Vierailija
38/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli katsonut liikaa romanttisia leffoja :D  Kukkia voi lähettää lähetin tuomana ja silloinkin mieluummin kotiin, jos yrittää tehdä positiivisen vaikutuksen.

En haluaisi puolisoa pistäytymään työpaikalle minkäänlaisten tuomisien kanssa, vaikka hyvä suhde onkin. Tuskin hänkään haluaisi minua omalle työpaikalleen.

En usko, että hän oli romantikko. Sain esim kälkeenpäin tietää, että hän oli seurannut minua parkkipaikalla jo ennen kuin edes tapasimme. Hän ei meinannut myöskään millään uskoa, kun sanoin, etten enää halua tavata enempää.

Tuollainen kesken kaiken töihin ilmestyminen on suuri hälytysmerkki, että kaikki ei ole ok. Ylipäänsä ja tapailussa kannattaa pitää silmät auki kaiken epätavallisen varalta ja sellaisen suhteen, mistä tulee itselle ikävä olo.

Ap:n aloitusviestistä tuli sellainen olo, varsinkin, kun hän ei myöhemmissä viesteissä enää selittänyt tarkemmin suhettaan naiseen, jolle veisi pitsaa.

Vierailija
39/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin miksi mies ei itse ole töissä siihen aikaan?

Sen työkaverilla todettiin korona ja koko konttori laitettiin kiinni. Miehelläsi oli aikaa käydä kotona leipomassa pitsaa. 

Vierailija
40/62 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin miksi mies ei itse ole töissä siihen aikaan?

Sen työkaverilla todettiin korona ja koko konttori laitettiin kiinni. Miehelläsi oli aikaa käydä kotona leipomassa pitsaa. 

Ei kelpaa syyksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi