Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tajua kuinka ällöttävä/rasittava on humalassa. Pitää varmaan videoida joskus

Vierailija
16.08.2020 |

Viime yönä ei löytänyt vessaa. Piti vahtia ja juosta perässä ettei tee tarpeitaan saunaan tai siivouskomeroon.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tarkoitukseen on miesluolat, varustettuna sängyllä ja vessalla. Pois voi tulla selvinpäin.

Vierailija
2/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon tarkoitukseen on miesluolat, varustettuna sängyllä ja vessalla. Pois voi tulla selvinpäin.

Kusee ja paskoo koko luolan, niin että haju leviää koko asuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä vahdit ja huolehdit, niin tilanne jatkuu entisenlaisena.

Itse en auttaisi löytämään vessaa. Tekee minne tekee, mutta seuraavana päivänä siivoaa itse aiheuttamansa sotkun. Auttaisin vain henkeä uhkaavissa tilanteissa, eli kääntäisin sammuneen kylkiasentoon tai soittaisin ambulanssin.

Läheinen sairastuu ja hukkaa oman elämänsä juovan rinnalla. Apua alkoholistien läheisille on saatavissa.

Vierailija
4/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva oli jo kerennyt selvitä sen verran että pystyi auttamaan?

Vierailija
5/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. Herää kännissä yöllä ja kävelee ihan minne sattuu kuselle. Kävelee tavallaan unissaan koska ei saa mitään kontaktia jos yritän ohjata vessaan.. Siinä on pakko itse siivota koska lautalattian väleihin kuivunut kusi haisee ihan järkylle 🤢 Menee myös nukkumaan minne sattuu,kerran omi naapurissa ryypätessään mennyt 10v tytön huoneeseen ja sammunut lattialle... Hieman oli aamulla hävettäny.

Vierailija
6/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen jaksaa hämmästyttää, että mikä niissä porsasmiehissä on niin taivaallista, että te vapaaehtoisesti katsotte tuollaista ? 

7/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on samanlainen. Herää kännissä yöllä ja kävelee ihan minne sattuu kuselle. Kävelee tavallaan unissaan koska ei saa mitään kontaktia jos yritän ohjata vessaan.. Siinä on pakko itse siivota koska lautalattian väleihin kuivunut kusi haisee ihan järkylle 🤢 Menee myös nukkumaan minne sattuu,kerran omi naapurissa ryypätessään mennyt 10v tytön huoneeseen ja sammunut lattialle... Hieman oli aamulla hävettäny.

Isäntä siivoaa itse kusemansa lautalattian. Jos haju ei lähde, vaihtaa kustujen lattialautojen tilalle uudet. Kun tekee tämän tarpeeksi monta kertaa, saattaa oppia.

Toinen vaihtoehto on hankkia miehen alusvaatelaatikkoon pari paketillista aikuisten vaippoja. Pukee sitten siitä, kun on lähdössä juomaan. Parempi kusta vaippaan kuin joutua tekemään kallis lattiaremontti monta kertaa.

Vierailija
8/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailma on vessani. Naiset nalkuttaa kuitenkin niin minä annan niille syitä. 

Vierailija
9/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäntä siivoaa itse kusemansa lautalattian. Jos haju ei lähde, vaihtaa kustujen lattialautojen tilalle uudet. Kun tekee tämän tarpeeksi monta kertaa, saattaa oppia.

Toinen vaihtoehto on hankkia miehen alusvaatelaatikkoon pari paketillista aikuisten vaippoja. Pukee sitten siitä, kun on lähdössä juomaan. Parempi kusta vaippaan kuin joutua tekemään kallis lattiaremontti monta kertaa.

Jos se kerran havahtuu siihen kusihätään ja etsii vessaa, niin ei se niihin vaippoihin kuse. Toimisi alleen laskijalle.

Vierailija
10/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorsa on tosi kätevä kun alkaa kaljoittelemaan. Vasta eilen sain tietää että siksi sanotaan sellaista muovista pulloa mihin pissitään. Nooh minä olen jo tottunut tähän sorsaani. Vaimo joskus höpöttää että toi on eläinrääkkäystä.

Vierailija
11/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex meni sekaisin juotuaan. Joi niin että sammui ja siitä kun heräsi oli aivan sekava. Jos joku sattui olemaan lähietäisyydellä niin kävi kiinni ja löi. Kuseksi kirjahyllyyn ja ihan minne tahansa. Hortoili asunnossa ja mäiski nyrkeillä seiniä. Muutaman kerran olin piilossa sängyn alla ja kun ei halunnut vähentää juomista niin erohan siitä tuli.

Vierailija
12/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset jaksatte katsella tuollaista sikailua?

Vierailija
13/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun tykkää jännixistä.

M/40

Vierailija
14/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ahdistaa ja ärsyttää jos mies juo itsensä niin humalaan että on kamalassa krapulassa seuraavana päivänä. Ällöttävää kuunnella sitä oksentamista yms omassa kotona. Menen jotenkin ihan pois tolaltani ja tuntuu tosi turvattomalta.

Vierailija
15/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olet miehesi valinnut 

Vierailija
16/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas ahdistaa ja ärsyttää jos mies juo itsensä niin humalaan että on kamalassa krapulassa seuraavana päivänä. Ällöttävää kuunnella sitä oksentamista yms omassa kotona. Menen jotenkin ihan pois tolaltani ja tuntuu tosi turvattomalta.

No jopa oot herkkänahkainen.

Vierailija
17/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monia juovia odottaa sama kohtalo. Alkoholismi.

Kannattaa miettiä, voisiko elää elämänsä ilman päihteitä.

Suomessa on 500 000 alkoholistia. Kännäyskulttuurin aikaansaannoksia.

Vierailija
18/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihmisillä on ongelmia ja kyllä, joku heitäkin rakastaa.

Vierailija
19/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopa oot herkkänahkainen.

Niin kuulemma. mutta en voi sille mitään etten pidä siitä.

Vierailija
20/32 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin käy kun tykkää jännixistä.

M/40

Hyvin harva menee yhteen alkoholistin kanssa. Yleensä juominen lisääntyy vuosien myötä. Hiljaiset hissukat hoitavat masennusta ja ahdistusta juomalla, kun eihän suomalainen mies lääkäriin mene.