Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan kiinteiden aloitus???

Vierailija
19.08.2013 |

aloitin TAAS nyt kolmannen lapsen kohdalla kiinteät aikaisemmin. Meidän iltakiukku ennen nukahtamista loppui kuin seinään kun aloin antamaan kiinteää ruokaa. Iso poika nyt 3 kk. Siis varovaisesti kokeillaan  toki alussa. Mutta nyt nytkin illalla vauvan riisipuuroa ja siihen pakastimesta mustikkaa meni jo ihan hyvin:)

Mitä mieltä olette?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin väsynyttä, otsikko sellainen että lukija kuvittelee että haluat apua, ja teksti sellainen että oikein kerjää haukkumista.

Hohhoijaaaaa..............

Vierailija
2/3 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon aloittanut kaikilla lapsilla (4kpl) kiinteät 3 kk iässä ja samoin meillä yöt rauhoittui laakista. Iltatähti tuloillaan ja vakaa yritys on sitkutella ainakin sinne 4-5 kuukauteen rintamaidolla mutta saas nähdä miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 3 kk ikä tuntui olevan esikoiseni kanssa sellainen käännekohta, että ruokahalu kasvoi iltaisin todella paljon. Meillä tyttö oli siihen asti täysimetyksellä, mutta kun enää ei tuntunut millään rintamaito riittävän iltaisin niin aloitettiin korvikkeet siihen lisäksi. Olin jo todella väsynyt kun olin monena yönä imettänyt lähes koko yöt putkeen ja tuo korvikkeen aloitus todella auttoi. Kyllä varmaan suuremman kokoisilla lapsilla jo kiinteätkin siinä iässä tulee tarpeeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä