Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valita lottonumerot?

Millionsinmind
15.08.2020 |

Mietin tässä sohvalla istuskellessa ja miljoonista haaveillessa, että voisi tehdä loton ensi viikonlopuksi ja mietin miten valita ne voittonumerot 😄

Eli siis te jotka veikkaatte, miten valitsette lottonumeronne?

Summan mutikassa? Perheen syntymäpäivät? Teille jotain merkitseviä numeroita? Onnen numerot/Horoskoopin numerot? Jotain muuta?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita paperilapuille kaikki numerot. Laita ne kulhoon ja sekoita. Poimi 7 lappua. Siinä sulle numerot. 

Vierailija
2/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että loton oikea rivi koostuu aina niistä minun valitsemien numeroiden viereisistä luvuista. Joten ota vierestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt aikoinaan ostaa tv-shopista sellanen lottoajan pakkaus johon oli kerätty vuosien varrelta kaikki todennäköisimmät voittonumerot. Ne kun vaan lätkisi kuponkiin ja jäisi venailemaan miljoonia.

Vierailija
4/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonista on ihan turha haaveilla lottoamalla. Varmemmin sen saa sijoittamalla.

Vierailija
5/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivät. Ikinä en ole saanut mitään, en kylläkään lottoa usein.

Vierailija
6/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sellainen pingispallokone.

Vierailija
7/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei kannata valita peräkkäisiä numeroita.

Vierailija
8/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numeroilla ei ole muuten yhtään mitään väliä, kunhan yrität olla uniikki. Jos satut ihmeellisesti voittamaan päävoiton, niin ethän halua joutua jakamaan sitä muiden kanssa.

Vierailija
9/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljoonista on ihan turha haaveilla lottoamalla. Varmemmin sen saa sijoittamalla.

Kyllä taitaa lähes yhtä todennäköistä olla sijoittamalla rikastuminen kuin lottoamallakin. Suurempi vaara siinä on ainakin menettää lyhyessä ajassa suuria summia rahaa etenkin nyt kun korona tulee kaatamaan yrityksiä.

Vierailija
10/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaikki mahdolliset lottorivit.

Vierailija
11/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä lottoot.

Vierailija
12/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lottoa, koska matemaatikkona ymmärrän touhun järjettömyyden (tai no tietysti jos haluaa lahjoittaa urheilulle ja kulttuurille niin voi olla järkeä.) Mutta jos lottoaisin, arpoisin numerot. Se on varmin tapa välttää se sama lottorivi, joka on jollakin toisellakin, eli jos sattuisi voitto tulemaan (epätodennäköistä), sitä ei tarvitsisi jakaa. Ja ihan hyvin voi aina käyttää samaa riviä.

Vierailija
13/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raveissa voittaa pitkällä tähtäimellä varmemmin. voitin tänään 245.60€ ei oo iso summa, mutta  lotossa todella epätodennäköistä voittaa yhtään mitään vitosen paoksella.

Vierailija
14/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hemmo osti miljoonalla lottokuponkeja ja voitti niistä 800 tonnia. Päättelehän siitä todennäköisyydet voittoon, koko systeemi on suunniteltu sellaiseksi että se antaa valheellisen luulon voitoista kun antaa vähän takaisin mutta pitkässä juoksussa ottaa enemmän kuin antaa.

Vierailija
15/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pingispallokonekin niitä valitsee. Jokainen pallo on periaatteessa yhtä todennäköinen riippumatta siihen printatusta luvusta.

Vierailija
16/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pingispallokonekin niitä valitsee. Jokainen pallo on periaatteessa yhtä todennäköinen riippumatta siihen printatusta luvusta.

Mä aina niissä arvontalähetyksissä ihmettelin, että miten se kuuluttaja osasi sanoa sen pallon numeron jo siinä vaiheessa kun se pyöri siellä putkessa. En mä sitä numeroa ainakaan siitä nähnyt millään vasta kun pallo oli pysähtynyt. Heräsi epäilys vilpistä.

Vierailija
17/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aina niissä arvontalähetyksissä ihmettelin, että miten se kuuluttaja osasi sanoa sen pallon numeron jo siinä vaiheessa kun se pyöri siellä putkessa. En mä sitä numeroa ainakaan siitä nähnyt millään vasta kun pallo oli pysähtynyt. Heräsi epäilys vilpistä.

Niissä on kaikissa siru, jonka laite lukee. Juontaja lukee sen mitä näytöllä näkyy.

Vierailija
18/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raveissa voittaa pitkällä tähtäimellä varmemmin. voitin tänään 245.60€ ei oo iso summa, mutta  lotossa todella epätodennäköistä voittaa yhtään mitään vitosen paoksella.

Minä sain osinkoja tällä viikolla enemmän kuin sinä sait uhkapelilläsi.

Vierailija
19/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpäivät. Ikinä en ole saanut mitään, en kylläkään lottoa usein.

Syntymäpäivät eivät ole ihanteellinen systeemi, koska sitä käyttää moni, ja koska päivämäärissä osa numeroista esiintyy harvemmin kuin toiset.

Tietysti jokin syntymäpäiviin perustuva lottorivi arpoutuu ihan yhtä todennäköisesti kuin jokin muukin rivi, mutta on hieman todennäköisempää, että voittonsa joutuu jakamaan muiden kanssa.

Vierailija
20/32 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten minä. Näe lottonumerot unessa ja tee rivi. Pidä riviä reilu 3 vuotta ja voita päävoitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan