Tuksu 2008 ja 2013
Ei kannata katsoa, jos on ruoka kesken. Kuvat ovat Seiskasta
http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/18340/2013/08/19/p182b4bui83up1ru5j812bk2s54.jpg
Kommentit (13)
EVVK. Sairas mikä sairas koko ihminen, miksihän läheiset ei puutu yhtään asiaan ja hommaa hoitoon? Ja ne kaikki riehumiset jo ja tuomiot, eikös sen pitänyt jonkun jutun mukaan lähteä jo lusimaan ?
Ihmiset on vaan kateellisia Tuksun ihanalle glamour-elämälle.
Mun mielestä taas ihan turhaa omaisia syyttää, minkä he aikuiselle tyttärelleen voivat? Varmaan monet itkut itketty sielläkin?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 18:13"]
On se hiukan muuttunut näistä ajoista
[/quote]
Voi että Tuksu on joskus ollut kaunis! Sääli..
Voi kamala. Mitenkä kristilliset arvot sopii yhteen tuollaisen duunin kanssa? Ja en kyllä tiennyt että se noin rohkeita esityksiä vetää... luulin että hoilaa ja vähän keikistelee.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 18:24"]
Voi kamala. Mitenkä kristilliset arvot sopii yhteen tuollaisen duunin kanssa?
[/quote]
Ei muuten kuin pönkittää reppanan "parempi kuin te tavikset"-asennetta.
AV:llakin aina välillä öisin joku kirjoittelee ihan hörhöä tekstiä Jumalan armosta ja agape-rakkaudesta a syyttelee kansalaisia kateellisiksi näädiksi. Samanlaista tekstiä näkyy Tuksukin suoltaneen mm. Hymyn keskustelupalstan lainauksissa. Tuksu on siis keskuudessamme.
Mä uskon myös, että perhe on tehnyt ihan kaikkensa, mutta ei 35-vuotiasta voi väkisin pelastaa viinalta, pillereiltä ja huonolta elämältä,jos käyttäjä ei edes itse tunnusta ongelmaansa. Julia sen sijaan kuuluu olevan nyt selvänä ja vanhempiensa tukemana käynyt mm. lomailemassa Miamissa. Kateellinen Tuksu vaan örveltää ja haukkuu perään.
Miettikää oikeesti, jos teidän lapsenne olisi tuossa tilassa. Eipä siinä mitään voisi tehdä, sillä ei tossa pakkohoidon kriteerit täyty. Kyllä tavallinenkin ihminen voi seota.
Mutta mitä se oikein on tehnyt, kun kaikki koti, uskonto ja isänmaa ihmiset on pullaansa tukehtua? Haloo pikkasen strippausta ja kansakunta ihan sekaisin?
Mitä on tehnyt? Rikoksia yhä uudelleen.
Tuksu taas edustamassa suominaisten rappiota.
On se hiukan muuttunut näistä ajoista
http://www.dollsdancers.fi/gallery/img/11/FH020014.jpg