Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoinnista saattaa levitä covidia

Vierailija
15.08.2020 |

Olisipa hallituksella munaa naisvallasta huolimatta laittaa tupakointikielto samoin miten se muualla Euroopassa on. Olisi parvekkeillakin oltava tupakoimatta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös parturissa sakset desinfioida aina asiakkaan jälkeen muutenkin?

Muuten olen samaa mieltä. Ihmisillä on kuviteltuja pelkoja ja muiden piyäisi sen mukaan toimia.

Kyllä, se on jäänne 80-luvun hiv-pelosta joka jäi voimaan. Tästäkin pöpöpelkoisesta ajasta jäänee jatkuvaan käytäntöön useita tapoja. Valitettavasti virus muuntuu yhä vain tappavammaksi kun se joutuu kehittämään itsestään vaikeammin torjuttavan.

Vierailija
22/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, saattaa. Se saattaa levitä koirasta, kissasta, se saattaa levitä kaiteesta, se saattaa levitä ilmasta, se saattaa levitä töissä, tai voi olla saattamattakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltakinn sikareita.

Vierailija
24/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poltakinn sikareita.

20 aiitoo havanalaista menee joka päivä.

Vierailija
25/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös parturissa sakset desinfioida aina asiakkaan jälkeen muutenkin?

Muuten olen samaa mieltä. Ihmisillä on kuviteltuja pelkoja ja muiden piyäisi sen mukaan toimia.

Kyllä, se on jäänne 80-luvun hiv-pelosta joka jäi voimaan. Tästäkin pöpöpelkoisesta ajasta jäänee jatkuvaan käytäntöön useita tapoja. Valitettavasti virus muuntuu yhä vain tappavammaksi kun se joutuu kehittämään itsestään vaikeammin torjuttavan.

Päinvastoin, se muuttuu koko ajan vähemmän tappavaksi. Et tainnut olla hereillä yläkoulun biologian tunneilla, joilla tällaiset apukoulutasoiset perusjutut opittiin.

Vierailija
26/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni juuri kertoi, että Espanjassa on mm. terassitupakointi kielletty covidin vuoksi.

Jotain hyötyä tästäkin koronapaskasta.

Suomessa terasseilla voi tupakoida vapaasti.

Vierailija
27/27 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tupakointi levittää koronavirusta, niin silloin masturbointi aiheuttaa sokeutta, selkärangan mätänemistä ja karvojen kasvua kämmeniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi