Voitteko itsenne palstapoliiseiksi ylentäneet olla sekaantumatta joka ketjuun?
Täällä on ihan omat modet, jotka poistelee asiattomuudet.
Kommentit (12)
Minkä ap tulkitset palstapoliisin sekaantumiseksi, voitko antaa esimerkin?
Täällä yhä enemmän näkee tätä, että määräillään aiheita joista saa/ei saa kirjoittaa. Jokaisen vastuulla on mitä ketjuja availee, ei tarvi avata jos ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:04"]
Täällä on ihan omat modet, jotka poistelee asiattomuudet.
[/quote]
Voi voi. Onko johonkin aloittamasi ilkeään haukkumisketjuun tullutkin uhria puolustavia kommentteja? Nyyh, nyyh ... :(
Asiattomuuksista ilmoittelen, mutta muuten minua ärsyttää ne viestit joihin tullaan julistamaan, että tämä asia ei minua kiinnosta eikä siitä pidä keskustella. Lukeeko joku muka kaikki av:n ketjut läpi ja loukkaantuu henkilökohtaisesti, jos aihe ei ole keskustelun arvoinen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:17"]
Asiattomuuksista ilmoittelen, mutta muuten minua ärsyttää ne viestit joihin tullaan julistamaan, että tämä asia ei minua kiinnosta eikä siitä pidä keskustella. Lukeeko joku muka kaikki av:n ketjut läpi ja loukkaantuu henkilökohtaisesti, jos aihe ei ole keskustelun arvoinen.
[/quote] Minä olen huomanut noita ruoka-aloituksissa. Jos joku kertoo kokkauksistaan, niin aina on joku pelle ihmettelemässä, että "miksi tämä on kerrottu" vaikka aihe käy hyvin ilmi jo otsikosta.
Eikös juuri ap tässä muuten ole palstapoliisina? Ja ei, täällä ei taida olla modeja jotka seuraisivat asiattomuuksia ennen kuin joku ilmoittaa.
Mun mielestä nykyään tosi moniin ketjuihin, asiallisiinkin joku tulee nirppailemaan, kuinka ei kiinnosta ja menkää muualle keskustelemaan?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 17:10"]
Täällä yhä enemmän näkee tätä, että määräillään aiheita joista saa/ei saa kirjoittaa. Jokaisen vastuulla on mitä ketjuja availee, ei tarvi avata jos ärsyttää.
[/quote]
Mua huvitti eniten se tyyppi, joka ilmestyi vähän joka toiseen ketjuun tarkkailemaan, ettei vain ketjun aloittajan alkuperäisestä aiheesta poiketa milliäkään. Monta hyvää ketjua meni pilalle ja monipuolinen keskustelu aiheesta päättyi, kun tämä tyyppi ilmestyi sinne eipäsjuupastelemaan. On tosin tainnut jättää aaveilun vähän vähemmälle, viime aikoina näitä "pysykää aiheessa" -rähinöitä on ollut vähemmän.
10, niinno. Toisaalta on aika ryydyttävää, kun sakki alkaa kinata keskenään jostain aihetta vain hämärästi sivuavasta yksityiskohdasta. Usein kyse on kahdesta inttäjästä, joiden itsensä mielestä tietysti kina on tärkeä, mutta jotka pilaavat muiden mielestä hyvän ketjun.
Ei se oikeasti vaadi isoa vaivaa aloittaa oma ketju siitä sivupolusta, ja häipyä siitä alkuperäisestä...
Mä hiljattain repesin kommentille jossa joku tuli syyttämään mielipiteen varastamisesta tjsp, kun joku vastaaja kommentoi samoin kuin joku aiempi vastaaja.
Minusta ne kahden jankkaajan sivupolut pilaavat ketjut. Kun moderointia ei ole, en pahastu jos joku toivottaa jankuttajat helkuttiin tai omaan ketjuunsa.
Idiooteimmat vielä lainaavat koko aiemman ritirimpsun.
Missä on palstapoliisi segaantunut av-mammaan, missä missä?