VL-ÄIDIT OTTAKAA KAIKKI LAPSET...
VASTAAN JOS OLETTE PSYYKKISESTI TERVEITÄ TAI KOHTU ON VAARANA REVETÄ. Muuten se on syntiä!
Kommentit (42)
Äh. Mulla on kaksi lasta, eikä enempää tule. Mä rakastan näitä lapsiani yli kaiken ja haluan heille olla läsnä ja antaa aikaa ja hyvää huolenpitoa. Voi kuulostaa pinnalliselta, mutta ajattelen tässä myös talouspuolta. Olen itse nyt työttömänä ja miehenkin hommat on kiikun kaakun niin miten tässä olisi varaa enempään?
Kyllä mä olisin halunnu ainakin neljä lasta, mutta rakkaudesta näihin omiini en halua enempää lapsia. Tulevaisuudessa ei välttämättä edes peruskoulun jälkeinen koulutus ole maksutonta ja haluan aina olla lasteni tukena, myös taloudellisesti.
Kyllä mä uskon niin, että lapset on lahjaa ja just siks mä haluan hoitaa nämä kaksi niin hyvin kuin kykenen
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 20:49"]Haluan vain kaksi lasta. Siinäpähän määit, ap, ei paljoa kiinnosta :)
T. Vl-äiskä
[/quote]. Taidat olla aika nuori ja vähän lapsellinenkin.Huomaa tuosta
Sinun kommentista "siinäpähän
määit". Täytyy myöntää että vähän epäilen oletkohan oikeasti VL?Koska kommentti on jotenkin sellanen"päätä aukova". Jumalan valtakunnan neuvoja on viisasta kuunnella myös tänä aikana.Jumalansana on sama eilen,tänään ja iankaikkisesti.
[/quote]
Nuori olen kyllä, vasta lähellä kolmeakymppiä. Sen sijaan olen kyllästynyt ap:n kaltaisiin paatoksellisiin mäkättäjiin, joiden elämä pyörii ehkäisykiellon ympärillä. Se nähdään tärkeämpänä kuin mikään muu elämässä, mikä on mielestäni täysin vinksahtanutta ja siksi kirvoittaakin toisinaan hieman sarkastisia kommentteja.
Minun ohjenuorani on Raamattu, eikä siellä ehkäisyä kielletä missään kohtaa. Jumalan valtakunta on erehtyväinen, koska se koostuu syntisistä ihmisistä. Siksi on todella vaarallista laittaa sen neuvot Raamatun edelle.
Haluaisin myös tietää, miksi kyseenalaistat uskoni vain koska puollan ehkäisyä? Miten nämä asiat liittyvät edes toisiinsa? Jos on rauha Jumalan kanssa ja hyvä omatunto, eikö se riitä? Ainakin minun Jumalani sanoo, että pelkkä usko riittää.
t. Se sama vl-äiskä