Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravitsemus/liikuntatietäjät hoi

Vierailija
15.08.2020 |

Aina saa lukea ja kuulla, kuinka ruokavalio on 80% painonpudotuksesta. Pelkästään liikkumalla ei laihdu vaan pitää syödä järkevästi.

No mä syön järkevästi ja siis pudotin painoa 10kg tässä viimeisten ehkä viiden kuukauden aikana. Ei ole laihdutustavoitteita nyt eikä sinänsä mitään hätää, mutta tein sellaisen huomion, että vaikka syön ihan järkevästi edelleen, en syö liikaa jne, niin kyllä mä huomaan heti jos viikon on tekemättä aerobista treeniä. Ja sen huomaa oikeasti noin pian. Mulla tulee keskivartaloon heti joku ihme pöhötys. Miten voi olla, tai siis mikä sen aiheuttaa? Miksi mun kroppa on niin "riippuvainen" aerobisesta treenistä? Vaikka tekisin pitkiä reippaita kävelylenkkejä, ei vaikuta samoin. Kuntopyöräilyä yks hyvä hikinen puolituntinen niin seuraavana aamuna pöhötys poissa ja kun pyöräilen 3-4 krt viikossa niin kroppa sutjakoituu nopeasti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään samoja kokemuksia?

Nyt tuoreeltaan voin sanoa että edes aamupaino ei ole viikkoon ollut heitellyt, eilisen aerobise jäljiltä tänään -1,5kg.

Kai mun aineenvaihdunta sitten vaan tykkää erityisen paljon, kun ei vastaavaa tapahdu sillä ruuallakaan, vaikka teoriassa olisi kuinka tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä