Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulla A: Arhinmäki teki itsestään pellen

Vierailija
19.08.2013 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288591110124.html

Arhinmäki on Jugnerin kaltainen pyrkyri ja narsisti, naama on saatava mediaan joka viikko.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 13:23"]

Appelsin voi olla oikeassa, mutta minua ärsyttää kun iltasanomat nostaa hänen kolumnejaan vain koska yksi hänen kolumneistaan sai kerran paljon kommentteja ja huomiota ihmisiltä. Mielestäni kyseinen toimittaja on toimittaja siinä missä joku muukin toimittaja eikä hänen mielipiteillään ole ainakaan minun silmissäni mitään painoarvoa.

[/quote]

Hyvä tyhmä. Päätoimittaja ei ole ihan samanlainen toimittaja kuin kaikki muutkin. Ei vaikka sä toitottaisit tuota kuinka monta kertaa eri viesteissä tänne.

Vierailija
42/52 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 14:20"]

Appelsin voi olla oikeassa, mutta minua ärsyttää kun iltasanomat nostaa hänen kolumnejaan vain koska yksi hänen kolumneistaan sai kerran paljon kommentteja ja huomiota ihmisiltä. Mielestäni kyseinen toimittaja on toimittaja siinä missä joku muukin toimittaja eikä hänen mielipiteillään ole ainakaan minun silmissäni mitään painoarvoa.

[/quote]

Appelsin ei kylläkään ole mikä tahansa toimittaja vaan päätoimittaja. Hänen mielipiteillään on paljon enemmän arvoa kuin noiden rivikirjoittelijoiden.

[/quote]

Päätoimittajuus ei tee kenestäkään toimittajasta sen parempaa kuin rivitoimittajuuskaan. Päätoimittaja on lähinnä esimies. Onko muka sinun esimiehesi huomattavasti parempi sinun työssäsi kuin sinä? Minun pomoni ei ainakaan osaisi tehdä töistäni kuin ehkä puolet, ja nekään ei välttämättä menisi kaikkien sääntöjen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 14:24"]

[/quote]

Appelsin ei kylläkään ole mikä tahansa toimittaja vaan päätoimittaja. Hänen mielipiteillään on paljon enemmän arvoa kuin noiden rivikirjoittelijoiden.

[/quote]

Päätoimittajuus ei tee kenestäkään toimittajasta sen parempaa kuin rivitoimittajuuskaan. Päätoimittaja on lähinnä esimies. Onko muka sinun esimiehesi huomattavasti parempi sinun työssäsi kuin sinä? Minun pomoni ei ainakaan osaisi tehdä töistäni kuin ehkä puolet, ja nekään ei välttämättä menisi kaikkien sääntöjen mukaan.

[/quote]

Et sinäkään osaisi tehdä oman pomosi töitä :=))

Tai no ainiin unohdin. Palsta Mammalla on aina se paska pomo joka ei osaa mitään kun taas Mamma osaa ihan aina ihan kaikkien työt paremmin kuin tekijät itse.

Vierailija
44/52 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei varmaan juu teekkään mutta valitettavasti päätoimittajan kirjoituksilla on silti paljon suurempi painoarvo. Menee vähänkuin palkkapussin koon mukaan.

Vierailija
45/52 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Päätoimittaja on se toimittaja, joka on jokaisen julkaistun jutun toimittajan kanssa vastuussa jutusta. Päätoimittaja ei vain kirjoita, vaan valitsee lehden linjan. Hän voi hyväksyä minkä tahansa jutun julkaisun, mutta hänen kuuluu hylätäkin hänen ja lehden linjaan kuulumattomat jutut. Sivistä vähän itseäsi, et häviäisi yhtään.

Vierailija
46/52 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 14:29"]

[/quote]

Päätoimittaja on se toimittaja, joka on jokaisen julkaistun jutun toimittajan kanssa vastuussa jutusta. Päätoimittaja ei vain kirjoita, vaan valitsee lehden linjan. Hän voi hyväksyä minkä tahansa jutun julkaisun, mutta hänen kuuluu hylätäkin hänen ja lehden linjaan kuulumattomat jutut. Sivistä vähän itseäsi, et häviäisi yhtään.

[/quote]

Ja Iltasanomista valitettavasti näkee aika selkeästi päätoimittajan kädenjäljen. Sen takia olen lakannut koko avviisia lukemasta.

Vierailija
47/52 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

musra arhinmäen ele oli rohkea ja tuima, sellaista soisi tulevan poliitikoilta enemmänkin! Kerrankin joku, jolla on selkeä ideologia ja etiikka!

Vierailija
48/52 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäen lipunheiluttelu oli kaikessa hölmöydessään selkeästi vain liberaalien suomalaisten ääntenkosiskelua. Vai mitä pitäisi ajatella siitä, että kuvan ottaja oli Arhinmäen avustaja ja he tekivät lipusta itse myös julkisen tiedoksiannon. Tuskin kukaan olisi huomannut Arhinmäen pientä sateenkaarilippua, jos sitä ei olisi tuoto omasta takaa "rohkeudesta ylpeillen" esille.

Vierailija
49/52 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 13:17"]

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288591110124.html

Arhinmäki on Jugnerin kaltainen pyrkyri ja narsisti, naama on saatava mediaan joka viikko.

[/quote]

Luin ensin että Appelsin on Jungnerin kaltainen... jne...

Vierailija
50/52 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Arhinmäki ryhtynyt poliitikoksi siksi, että hänen ei tarvitse enää olla se pieni lipunheiluttajapoika? Hän on saanut vaikuttajan aseman ja valtuutuksen, mutta ei toimi sen mukaan. Hän treenaa liigan mukana, mutta pelaa pelinsä kauppareissa. 

Vierailija
51/52 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appelsin on Sanoman ainoa normaaliälyinen toimittaja. Toisaalta ei yksi pääsky kesää tee, joten ei se vielä tarkoita, että Sanoman sontalehtiä kukaan normaali alkaisi lukemaan. Arhinmäen touhut nyt on niin lapsellista ja läpinäkyvää, että saa olla aika yksinkertainen jos ei näe mihin tuon työttömän toimet tähtäävät.

Vierailija
52/52 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku uskaltaa ottaa kantaa katastrofaaliseen Venäjän tilanteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä