Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauku jotain tuntemaasi ihmistä!

Vierailija
19.08.2013 |

dorkat pinoon.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuf, vuf!

Vierailija
2/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hau hau

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies! Minäminäminäminä, mun duuni ja mun elämäni vaikeus. Kerroinko jo, että minäminäminä? Ja mun duuni? Juu ei oo aikaa tai kiinnostusta kuunnella sun asioita, on kato minäminä ja mun duuni tässä nyt päällimmäisinä mielessä. Ja sitten vielä itkeä tihuutetaan pari kyyneltä, kun SE DUUNI. Ja kun muija ei ymmärrä, miten mies pelastaa maailmaa ympäri vuorokauden, niin onkin hyvä sitten uskotua asiasta DUUNIkaverille treffien merkeissä.

Vierailija
4/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini, kauheampaa perhettä saa hakea. Tekevät mitä haluavat muista piittaamatta ja sitten itkevät, kun kukaan ei ole heidän kaverinsa. Mahtaa olla noloa ja nöyryyttävää kun yksikään naapuri ei enää tervehdi. Terkkuja vaan sinulle naapurin äityli jos täällä palstailet, varmaan tunnistat itsesi!

Vierailija
5/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä joku oikein kaunis sielu, siis tämä ketjun aloittaja.

Vierailija
6/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri. Vauvasitävauvatätä, kakkasitäkakkatätä, puklusitäpuklutätä. Mä en enää jaksa.

Vierailija
7/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 12:31"]

Siinäpä joku oikein kaunis sielu, siis tämä ketjun aloittaja.

[/quote]

Tapa se on osallistua tuokin. :D

Vierailija
8/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 12:34"]

Mun kaveri. Vauvasitävauvatätä, kakkasitäkakkatätä, puklusitäpuklutätä. Mä en enää jaksa.

[/quote]

Kärsitkö lapsettomuudesta vai miksi riepoo?

Vierailija
9/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko susta maailmassa jotenkin liian vähän haukkumista ja arvostelua nykyisellään, eli enemmän pitäisi olla, jotta esim. susta tuntuisi hyvältä?

Vierailija
10/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 12:34"]

[/quote]

Kärsitkö lapsettomuudesta vai miksi riepoo?

[/quote]

En kärsi, päinvastoin.

Kaveri vaan ei enää muusta puhukaan joten siksi se risoo. Ihan sama vaikka puhuisi puutarhanhoidosta 24/7, ei sitäkään jaksaisi.

Vierailija
11/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, tarkoitatkohan meitä :)))

Meinasin juuri avautua meidän naapureista, joiden kanssa pitäisi viettää kaikki vapaa aika YHDESSÄ. Omat lapsemme tykkäävät leikkiä myös rauhassa keskenään ja rakennella Legoilla, kun taas naapurin lapsilla on oltava päällä lähes ympärivuokautinen animaatio-ohjelma. Naapurin akka suorastaa takertuu minuun, eikä mulla olisi enää tilaa hengittää, ellen ottaisi tietoisesti häneen etäisyyttä.

Ja kuule, älä huoli: Meidän lapsilla ON riittävästi kavereita, kuten myös miehelläni ja minullakin :)

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 12:18"]

Naapurini, kauheampaa perhettä saa hakea. Tekevät mitä haluavat muista piittaamatta ja sitten itkevät, kun kukaan ei ole heidän kaverinsa. Mahtaa olla noloa ja nöyryyttävää kun yksikään naapuri ei enää tervehdi. Terkkuja vaan sinulle naapurin äityli jos täällä palstailet, varmaan tunnistat itsesi!

[/quote]

Vierailija
12/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipaleita-blogin Satu on ruma ja omahyväinen paskiainen.

http://www.viipaleita.net/blog/satu/

Vierailija
13/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Joskus hetkittäin riepoo joku muukin :/

Vierailija
14/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hehheh, en puhu teistä. Minulla ei ole mitään halua viettää aikaa naapurini kanssa, kuten ei lapsillanikaan. T: se edellinen

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 13:21"]

Hehheh, tarkoitatkohan meitä :)))

Meinasin juuri avautua meidän naapureista, joiden kanssa pitäisi viettää kaikki vapaa aika YHDESSÄ. Omat lapsemme tykkäävät leikkiä myös rauhassa keskenään ja rakennella Legoilla, kun taas naapurin lapsilla on oltava päällä lähes ympärivuokautinen animaatio-ohjelma. Naapurin akka suorastaa takertuu minuun, eikä mulla olisi enää tilaa hengittää, ellen ottaisi tietoisesti häneen etäisyyttä.

Ja kuule, älä huoli: Meidän lapsilla ON riittävästi kavereita, kuten myös miehelläni ja minullakin :)

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 12:18"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
15/15 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko jollekin oikeasti hyvä mieli siitä, että saa haukkua muita?

Yleensä jos toisessa henkilössä ärsyttää ominaisuus X, löytyy se sama ominaisuus tai siihen vahvasti liittyvä ominaisuus sinusta itsestäsi. Kannattaa katsoa peiliin jos joku toinen on ärsyttävä. Tällä neuvolla minä olen saanut kehitettyä omaa itseäni todella paljon ja mitä enemmän kehitän itsestäni ärsyttäviä ominaisuuksia pois, sitä vähemmän ne ärsyttävät muissa.

Jos sinulla on kaikki ok oman itsesi kanssa, ei ole mitään tarvetta arvostella muita.