Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rodos vai Mallorca syyskuussa?

Vierailija
19.08.2013 |

Kumpaan kannattaisi lähteä syyskuun lopulla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen mitä ja millaista matkaa haet?

Itse valitsen ehdottomasti rhodoksen. Käyn siellä 2-3 kertaa kesäsesongin aikana joka vuosi.

Vierailija
2/6 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös valitsisin Rhodoksen. olen käynyt kummassakin ja pidin enemmän Rhodoksesta. Mutta sehän riippuu siitä tosiaan mitä haet matkalta. Itse kiersin Rhodoksella saaren autolla ystävien kanssa ja paljon on katseltavaa...ja rauhallinen paikka mielestäni. Mallorcalla olin Alcudiassa, jostain syystä en pitänyt paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas suosittelen Mallorcaa

*Ihania hiekkarantoja

*Edullisia vaatteita ja etenkin kenkiä Palmassa

*Huippuhyvää ruokaa, kun osaa valita paikat

*Paljon näkemistä ja tekemistä: vesipuistoja, eläintarhoja, luostareita, tippukiviluolia, vuoristokyliä, Palman Katedraali jne.

*Helppo liikkua sekä vuokra-autolla että bussilla, hyvät opasteet. Saaren myös kiertää helposti parissa päivässä.

Sanomattakin selvää, että olen käynyt Mallorcalla useasti, mutta aina on kaipuu takaisin :). Rodoksellakin on tullut käytyä ja monessa muussakin rantalomakohteessa, mutta Mallorca on suosikkini.

Vierailija
4/6 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lisää-:

En lähtisi kylläkään Alcudiaan, vaan johonkin saaren eteläosaan, lähelle pääkaupunki Palmaa.

Vierailija
5/6 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko ihan säiden kannalta? Siihen en osaa vastata, kun en syyskuussa ole matkustanut, mutta luulisin vielä syyskuussa molemmissa paikoissa olevan lämmintä ja etenkin vesi uimalämpöistä.

Mulle on Rodoksesta jäänyt enemmän turistirysän tuntu kuin Mallorcasta. Se taas varmasti riippuu siitä, missä majoittuu. Rodoksella olin siellä kaupungissa eikä edes liikuttu muualla saarella. Mallorcalla taas oltiin vähän rauhallisemmalla alueella ja kierreltiin enemmänkin.

Vierailija
6/6 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti mallorca. monipuolisempi ja upeampi kaikin tavoin.