Miksiköhän mies tekee näin? Onko tämä mielestänne outoa?
Okei, yritän kertoa lyhyesti. Olen pannut merkille että kyseinen jo pidemmän aikaa tapailemani mies lähettelee toisinaan kuvia liittyen ihan tavallisiin asioihin ja jotkut niistä ovat myös selfieitä. Ihan kivaa, koska nyt kesällä on molemmilla ollut omia menoja eikä olla siksi oltu niin tiiviisti yhdessä. Mutta Ihmetystä herättää se ettei hän tunnu kaipaavan mitään kuvia minusta...aluksi niitä toki yritin vastineeksi laitellakin ja joissakin niistä olin itsekin, mutta ikinä ei tullut mitään kehuja tyyliin "oletpas sievänä" tai muuta tuollaista, mitä nyt jollain tasolla ehkä odottaisi saavansa ja mies ehkä on jollain tasolla myöskin antanut ymmärtää että selfiet yms. keikistelyt ovat pinnallisuutta ja tyhjäpäisyyttä. Joten päätin jossain vaiheessa etten enää laita selfieitä ollenkaan hänelle ja ilmeisesti päätös oli oikea, koska kertaakaan hän ei ole pyytänyt mitään kuvia joissa olisin itse. Minua tuo kuitenkin jotenkin kummastuttaa...en täysin ymmärrä miksei hän tykkää saada kuvia musta?
Kommentit (12)
Kuulostaa oudolta. Ei anna sitä kuvaa että olisi suhun ihastunut.
Mitä tapailu tarkoittaa? Onko teillä ollut seksiä? Jos ei niin ehkä hän ei pidä ulkonäöstäsi, mutta tykkää sinusta kaverina.
Mä olen ollut mieheni kanssa 26 vuotta, eikä hän ole kertaakaan pyytänyt kuvaa musta. Enkä mäkään siitä. Ei olla kovinkaan kuvaorjentautuneita ihmisiä.
Ei meillä ole esim mitään perhealbumeitakaan. Lapset kerran kyseli kuvien perään ja pikkasen hämmennyin. Ei ole.
Siskoni otti haasteen vastaan tänä keväänä, kun jäi vapaa-aikaa. Pyyteli innokkaita kuvaajaläheisiä lähettämään meistä yms. kuvia hänelle. Hän kasas lapsille kaksi omaa kuvakirjaa per nuppi ja meille meidän häistä ja elämän varrelta. Onhan ne ihan vinkeitä.
Loppu OT, mutta vähän selittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan vaan ole ulkonäkökeskeinen. Laittaa sinulle kuvia itsestään koska haluaa sinun huomioivan hänet ja selvästi ajattelee sinua, kun kerran sinulle kuviaan lähettää. Miehet on vähän simppelimpiä näissä asioissa, eli ei kannata vetää liian suuria johtopäätöksiä.
Joo, ei ole silleen kovin pinnallinen, mutta olen aina kuvitellut että kaikki miehet ovat ulkonäkökeskeisiä ainakin jollain tapaa mitä naisiin tulee.
Selfieissäänkin on yleensä aina joku kuvauksen syy siellä taustalla, että ehkä sitten vaan on enemmän sellanen käytännöllinen/asiakeskeinen sen suhteen, millaisista kuvista tykkää.
Naisena sitä vain kaipaisi silti joskus edes vähän ihailua itsekin.
Olenkohan hänen mielestään sitten vain tosi tylsä, kun ei ole pahemmin mitään ns. tilannekuvia jaettavaksi...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapailu tarkoittaa? Onko teillä ollut seksiä? Jos ei niin ehkä hän ei pidä ulkonäöstäsi, mutta tykkää sinusta kaverina.
Tapailtu pari vuotta, asutaan tosi lähekkäin, niin ei siksi olla muutettu yhteen vaikka käytännössä paljonollaankin kaksin...nyt kesällä tosin tilanne hieman eri kuten yllä kuvailin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan vaan ole ulkonäkökeskeinen. Laittaa sinulle kuvia itsestään koska haluaa sinun huomioivan hänet ja selvästi ajattelee sinua, kun kerran sinulle kuviaan lähettää. Miehet on vähän simppelimpiä näissä asioissa, eli ei kannata vetää liian suuria johtopäätöksiä.
Joo, ei ole silleen kovin pinnallinen, mutta olen aina kuvitellut että kaikki miehet ovat ulkonäkökeskeisiä ainakin jollain tapaa mitä naisiin tulee.
Selfieissäänkin on yleensä aina joku kuvauksen syy siellä taustalla, että ehkä sitten vaan on enemmän sellanen käytännöllinen/asiakeskeinen sen suhteen, millaisista kuvista tykkää.
Naisena sitä vain kaipaisi silti joskus edes vähän ihailua itsekin.
Olenkohan hänen mielestään sitten vain tosi tylsä, kun ei ole pahemmin mitään ns. tilannekuvia jaettavaksi...
-ap
Olet kuvitellut kaikkien miesten olevan ulkonäkökeskeisiä?
Aivan päinvastainen kokemus.
No siis suurin osa miehistähän on täysin itsekkäitä luonteeltaan. Ei niitä kiinnosta vastavuoroisuus. Tämän huomaa Tinderissäkin; mies ei yleensä kysy yhtään mitään vaan paahtaa vaan omiaan.
Vierailija kirjoitti:
On ollut, en tiedä tykkääkö oikeasti ulkonäöstäni, mutta on sanonut pitävänsä. Ei tosin kehu juurikaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No siis suurin osa miehistähän on täysin itsekkäitä luonteeltaan. Ei niitä kiinnosta vastavuoroisuus. Tämän huomaa Tinderissäkin; mies ei yleensä kysy yhtään mitään vaan paahtaa vaan omiaan.
Totta, miehen perus olemiseen liittyy vahvasti tietynlainen itsekyys
Näin käy kun on mieltänyt totuudeksi pinnallisimpien seksimaanikoiden ja statusmiesten jutut siitä, mikä naisessa on tärkeää.
M/40