Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet aina tekee töitä iltaisin ja viikonloppuna. Naisena olen sitä mieltä että lomat pidetään ja työtä tehdään vain pakollinen määrä.

Vierailija
15.08.2020 |

Esimerkiksi ministerien lomista on ihan turha valittaa, lomat tuli tarpeeseen ja varmaan EU matkalla Sannallekin tuli paljon ylitöitä eli ne piti pitää pois tietenkin kun pääsi Suomeen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalla ylityövapaat tulikin tarpeeseen koska oli häät järjestettävä

Vierailija
2/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääministerillähän ei saisi olla omaa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suuret valtiomiehet on olleet tarkkoja että tunteja ei tule viikossa 37.5h enempää ja kaikki lomat pidetään kunnolla.

Vierailija
4/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevåt vain minimin

Vierailija
5/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ole sitä mieltä että miehen pitää tarjota sulle ravintolassa, ja tienata enemmän..JA NIIN EDELLEEN

Vierailija
6/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään miksi naisten tulot ovat pienemmät...

Vierailija
7/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Mulle naisena on ihan ok jos mies tai nainen saa ylityökorvauksia tai tuntitaksaa tekemistään ylitöistä. Jos se on syynä palkkaeroon ja mullakin halutessani olisi siihen mahdollisuus, niin ei kutita mun percettä.

Vierailija
8/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suuret valtiomiehet on olleet tarkkoja että tunteja ei tule viikossa 37.5h enempää ja kaikki lomat pidetään kunnolla.

Merkel varmasti leimaa aina tunnit tarkasti

Vierailija
9/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vuosia töitä viikonloppuina.

Vierailija
10/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun lähipiirissä just toisinpäin, naiset jos ketkä tekee ylitöitä ja on aina pyhät ja yöt töissä. Etenkin jouluisin on huvittavaa lukea Facebookia, kun miehiltä tulee laiskottelupäivitys ja naisilta jotakin töihin liittyvää.

Kun miettii alojen sukupuolittuneisuuttakin, niin ainahan esimerkiksi hoitajat on kaikkina aikoina töissä. Ja ne on kyllä enimmäkseen naisia.

Vierailija
11/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kahvitauolla just ja aloin laskea monta meitä nyt töissä. Ehkä noin 30 hlöä ja me kaikki naisia. Eiku on yksi mies, vartija.

Vierailija
12/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnarkomania tai sitten mies pakenee huonoa parisuhdetta töihin. Osa pakenee kotihommia töihin.

Työt ei ikinä lopu, tosin niistä yleensä maksetaan vain sen 8h päivän mukaan, ylimääräisestä urakoinnista ei saa mitään.

Vierailija
13/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en tunne ketään naista joka olis niin pässi kuin aloittaja. Provohan tää tietysti on.

Vierailija
14/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ensimmäinen vapaani kahteenkymmeneenkuuteen päivään on ensi viikon lauantaina. Olin siis tänäänkin töissä ja huomennakin menen.

Mun aika vaihtuu aina rahaksi.

Vierailija
15/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en tunne ketään naista joka olis niin pässi kuin aloittaja. Provohan tää tietysti on.

En taas tunne juuri yhtään naisia jotka haluavat venyä vaan aina pitää lähteä 16:15 kotiin ja viikonloput pitää vapaata

Vierailija
16/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun ajattelen vaikka omia vanhempiani, niin kyllä heisä molemma ova jakanee välillä työpäiväänsä kotona, sen minkä ovat voineet. (Kaikkia asiakirjoja ja papereia kun ei voi uoda mukanaan kotiin ja hyvä niin). -Yhdessä oisaalta ova vastanneet myös kotiaskareiden hoitamisesta ja paisaneet meidä lapset ekemään osamme. Viimeinen nyt vain huomautuksena siksi, että iedän ainakin yhden naisen joka teki aikansa ensin virallisen työpäivän, jonka jälkeen teki reilun puolikkaan työpäivän kotona, koska kumppaninsa oli ilmeisen saamaton ja kyvytön osallsitumaan yheisen arjen pyöritämsiseen, vaikka epäselväksi tosin jäi, etä mikä hänä esti ja rajoitti tekemättä omaa osuutttaan. Naine kesti aikansa ja haki ja sai siten eron miehestään. Ero oli miehelle iso yllätys ja selitti ja kyseli, että miksi nainen halusi ero, kun eihän hän ollu tehnyt mitään.     

Vierailija
17/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein vuosia töitä viikonloppuina.

Vuorotyö ei ole venymistä

Vierailija
18/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen kuvittelee että koska tekee vuorotyötä tekee paljon töitä

Vierailija
19/19 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vithu mikä aloitus.

Nyt siis mies ei saa tehdä töitäkään jos kellonaika on väärä? Kuitenkin nainen tykkää kun miehellä on rahaa?

Ap:n kanssa itse toki olen samaa mieltä siinä asiassa, että on kiva jos toisen työt eivät määrittele koko elämää, vaan että duuni on duunia, ja kun kello soi 15 tai 16 niin äkkiä pois eikä kotona töitä mietitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi