Kuinka sanoa naispuoliselle tutulle tai työkaverille..
että tällä on hyvä perse? Useilla naispuolisilla tutuilla tai työpaikalla näkee erittäin hyviä ja huoliteltuja peppuja, ja olisi kiva kehua, mutta se tuntuu jotenkin irstaalta. Oikeastaan naisen reaktio pelottaa, sillä vaikka naiset auliisti esittävätkin peppujaan tiukoissa housuissa, ei ole normaalia, että sitä kehuttaisiin samalla tavalla kuin vaikkapa hiuksia. En ole mikään pervo, mutta pidän pepuista, kukapa ei? Kehuminen voisi vaikka piristää jonkun päivää. Miksi asiasta tulisi vaieta?
Mitä mieltä olette?
Kommentit (5)
Jos vaan sanot, et "Olen väkisinkin pannut merkille, että sulla on työpaikan paras perse ja oli ihan pakko tulla sitä kehumaan."
Esittämällä kohteliaisuuden epäsuorasti. Sanot "on kyl niin täydellinen perse" toiselle miespuoliselle työkaverillesi silloin, kun takapuolen omistaja on itse kuuloetäisyydellä. Nainen on salaa tyytyväinen mutta ei koe tulleensa ahdistelluksi tai painostetuksi mihinkään, ja mahdollinen pallo jää tilanteessa hänelle. Jos kuitenkin herätät hänessä lähinnä inhoreaktion, ei hän voi asiaa viedä eteenpäin, koska vaikuttaisi vainoharhaiselta ja tekisi itsestään naurunalaisen uskotellessaan sun puhuneen juuri hänestä.
ÄLKÄÄ VASTATKO LASSUKOIDEN VIESTEIHIN! Nyt lopetetaan yhdessä näihin lassukoiden viesteihin vastailu.
AP tässä,
en vihaa naisia, en ole katkera mistään, olen parisuhteessa ja onnellinen. Miksi olisin siis lassukka? Mielestäni täältä saa anonyymisti paljon paremmat ja järkevämmät vastaukset kuin jos kysyisin vaikkapa muijaltani
Niin, miksi sinä vaikenet? Sanot, että "sun housut istuu hyvin".
Tuota meidän töissä käytetään ja sitä voi sanoa myös nainen miehelle.