Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinsessa Madeleinen exä naimisiin, Madde lähti ulkomaille

Vierailija
18.08.2013 |

http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1288590934136.html#comments-anchor

Olenko ainoa jolla fiilis, ettei Madde täysin ole yli exästään? Minusta samanlaista hehkua kuin Jonaksen kanssa en ole nykyisen miehen kanssa nähnyt. Surullistahan se on, jos näin on. Mitä tunteita herättää teissä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Madde on päässyt yli Jonaksesta, mutta ei niinkään tuosta pettämiskohusta joka aina aikiajoin nousee puheenaiheeksi.

Vierailija
2/8 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi morsian paksuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ! Madden haluaa ehkä 5 miljardia henkilöä maailmassa. Tietenkin on päässyt eroon häntäheikistä.

Miksi ihmeessä Madden pitäis olla Ruotsissa 24/7 kun on rahaa vaikka kuinka paljon ja voi reissata ympäri maailmaa miehensä kanssa.

Vierailija
4/8 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulen että M on päässyt yli Jonaksesta mutta ei ehkä siitä julkisesta nöyryytyksestä jonka tämä Jonas hänelle järjesti. Ja eihän Madeleine edes asu Ruotsissa niin mitä ihmeellistä siinä on että lähtee ulkomaille.

Vierailija
5/8 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jättävät häät väliin." Siis miten niin, ei kai heitä sentään ole kutsuttu ex-pettäjäsulhasensa  häihin?

Vierailija
6/8 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä luulen ettei oo päässy yli. Juuri tuollaisa miehiä ei tietynlaiset naiset saa ihonsa alta pois. Käynyt myös mulle.

Vierailija
7/8 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 19:04"]

Kyllä luulen että M on päässyt yli Jonaksesta mutta ei ehkä siitä julkisesta nöyryytyksestä jonka tämä Jonas hänelle järjesti. Ja eihän Madeleine edes asu Ruotsissa niin mitä ihmeellistä siinä on että lähtee ulkomaille.

[/quote]

Ja lisäksi siitä, että paras ystäväkin tavallaan petti kun alkoi suhteeseen tämän pettäjän kanssa.

Vierailija
8/8 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu eikö ne vasta olleet lemmenlomalla heti häämatkansa jälkeen?

on se rankkaa olla kuninkaallinen