Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät hae eläkettä ja mene sille!

Vierailija
15.08.2020 |

Monet ihmiset ovat työllistämistoimenpiteiden alla ja vuosi kausi jatkuu. Miksi ei haeta sitä eläkettä?
Itse sain eläkkeen 36 vuotiaana ja mukava olla ilman tressiä ja rahantulo on säännöllistä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän?

Vierailija
2/10 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Eikö eläkkeellä olisi helpompaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi on vitsi.

Vierailija
4/10 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla pahasti mielenvikainen jos alle nelikymppisenä pääsee eläkkeelle.

5/10 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on leikattu aivoaneurysma, olen toipunut allogeenisella kantasolusiirrolla parantumattomasta syövästä, selkänikamani on murtunut, minulta on leikattu kaihi ja minulla on ollut kolme aivonfarktia.

Pääni on jostain syystä kestänyt kaikki fyysiset sairaudet ja olen henkisesti terve.

Sovin hyvin tekeään työtä ihmisten kanssa, jotka raivoavat minulle töissä. 

Mukavaa, että olet päässyt eläkkeelle. Minä olin niin terve, että sain jatkaa työelämässä.

Vierailija
6/10 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla pahasti mielenvikainen jos alle nelikymppisenä pääsee eläkkeelle.

Mulla masennus sairautena.

Vierailija
7/10 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeelle pääsemiseen tarvitaan lääkärinlausunto, ja minähän en sellaista saa, koska en suostu syömään lääkkeitä, jotka tekisivät minusta työkyvyttömän. En viitsi, koska niitä myrkkyjä pitäisi syödä ainakin vuosi, ennen kuin saisi eläkepäätöksen. Lasten takia en siihen rääkkiin lähde. Enkä ole riittävän hyvä näyttelemään hullua.

Vierailija
8/10 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeelle pääsemiseen tarvitaan lääkärinlausunto, ja minähän en sellaista saa, koska en suostu syömään lääkkeitä, jotka tekisivät minusta työkyvyttömän. En viitsi, koska niitä myrkkyjä pitäisi syödä ainakin vuosi, ennen kuin saisi eläkepäätöksen. Lasten takia en siihen rääkkiin lähde. Enkä ole riittävän hyvä näyttelemään hullua.

Eihän niitä lääkkeitä ole pakko syödä? Hakee apteekista ja toimittaa lääkekeräykseen.

Vierailija
9/10 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on helppo feikata ja kyllä sen yhden psykiatrisen osasto reissun kestää. On omissa olossa ja antaa hullujen tehdä omia touhuja.

Vierailija
10/10 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus on helppo feikata ja kyllä sen yhden psykiatrisen osasto reissun kestää. On omissa olossa ja antaa hullujen tehdä omia touhuja.

Minulla eläkepaperit tulivat tai jouduin eläkkeelle kun 4 kertaa olin osastolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi