Tarvitsen lääkäriä tänään!! Onko pakko mennä päivystykseen?
Onko Helsingissä terveysasema tai muu mihin voi mennä?!
Yksityiselle ei ole varaa
Kommentit (9)
Viikonloppuisin pääsee vain päivystyksiin.
Ja niinhän arkenakin mennään oman alueen päivvystykseen akuuteissa vaivoissa.
Jos sulla ei ole varaa soittaa yksityislääkäriä kotiin tai mennä heidän päivystyksiinsä, muuta mahdollisuutta ei ole, kuin mennä terveyskeskuksien / sairaaloiden päivystys vastaanotoille.
Kukaan ei koskaan ikinä vastaa tohon päivystys numeroon!!!
Eikö todellakaan ole mitään auki viikonloppusin?!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei koskaan ikinä vastaa tohon päivystys numeroon!!!
Eikö todellakaan ole mitään auki viikonloppusin?!
Ei. Suomessa ei tunnetusti sairastuta virka-ajan ulkopuolella.
Mitä mä just luin? Kävin sun puolestas kattoo! Helsingissä ei ole mitään viiko loppu palvelua muuta kuin päivystys.
Jopa Lapissa on lauantaisin terveysasema auki ja muualla! Hesassa ei kyllä palvelu pelaa!
Kyllä mulle on vastattu aina. Ja aika järjestynyt tarvittaessa. En kylläkään soita joka ihottumanäpystä tai nuhaflunssasta tai "alilämmöstä".
No ei, iltaisin ja viikonloppuisin otetaan vastaan vain päivystykselliset potilaat. Joillain paikkakunnilla on sitten myös kiirevastaanottoa, jossa katsotaan parin kolmen päivän kiireellisyydellä olevia juttuja. Virka-aikaan kaikki muut. Mikä tässä on ihmeellistä? Jos vain "haluaa" nähdä lääkärin illalla tai viikonloppuna, sitten maksaa siitä itse yksityisvastaanoton hinnan. Ei julkisilla varoilla järjestetä mitään "mutkumähaluan" palvelua.
Mikä sulla on? Jos on esim jäänyt vierasesine peräsuoleen, sen takia voi mennä päivystykseen. Haartmaninkatu 4 rakennus 1. Meilahdessa.
Soita 116117 ja kysy. Riippuu oireista, pääsetkö lääkäriin tänään vai et.