Jaksaako miehesi nostaa sinut syliisi?
Kommentit (48)
Jaksaa. Olemme molemmat pitkiä ja hoikkia kukkakeppejä, mutta onneksi samassa suhteessa eli mies kuitenkin isompi ja voimakkaampi kuin minä. :)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 10:15"]
Jaksaa hyvinkin koska olen tosi pikkuinen ja mies kuitenkin iso ja vahva :D
Tuntuu muuten ihanalta
[/quote] minkä kokoinen olet? entä miehesi?
[/quote]
Olen 156cm ja hiukan alle 50kg
Mies on lähemmäs 190cm pitkä ja varmaan melkein 100kg
Tyttöystäväni painaa 47kg joten jaksan nostaa ja kantaa häntä ihan mielinmäärin.
Jaksaapa hyvinkin, minä siro 50kg jah mies lihaksikas 90kg. Ihanaa, kun kaappaa syliinsä ja kantaa vällyjen alle ;)
Jaksaa :) itse olen 168/57 ja mies on salilla käynyt ikänsä :)
Jaksaa :) olen 160/51, mies suunnilleen 173/0 eikä erityisen lihaksikas. Kyllä se vähän sytyttää kun mies nostaa syliin ja kantaa sänkyyn ;)
Jaksaa. Painan kyllä n. 65kg ja mies reilut 80kg mutta mies on urheillut aktiivisesti koko ikänsä eli lihasta ja voimaa on.
Jaksaa nostaa ja kantaa ainakin toistaiseksi; olen raskaana.
Jaksaa hyvinkin, ollaan pantukin niin että hän seisoo ja olen hänen sylissään :) hyvin toimii!
Jaksaa, mies entinen kansainvälisen tason painija, vielä nyt nelikymppisenäkin kovassa kunnossa.
Jaksaa nostaa mutta tuskin kovin kauas kantaa. Mies on lihaksikas 76kg ja mä 59kg.
No hei, eikös ihan jossain perustesteissäkin miesten pidä jaksaa armeijassa kantaa joku kasikymmentäkiloinen?
Hyvin jaksaa. :) Pituuseroa 20 cm, painoeroa 20 kg. Minä olen se pienempi. :D
Meillä minä 80-kiloinen möhkäle, mies 70 kg .. Mutta kaikki on ukolla lihasta joten ihme kyllä, jaksaa kantaa! :D
Jaksaa. On kantanut minut sohvalta sänkyyn kun olen ollut ihan sikeässä unessa. Pelkäsi kuulema että niska menee poikki. Sanoi vain että velttoa ruumista oli hankala nostaa sohvasta mutta kun sai käsivarsilleen niin sujui hyvin. Asumme viidennessä kerroksessa vanhassa talossa jossa ei ole hissiä. Minulla oli taannoin kantapää murtunut ja mies kantoi usesti portaat ylös joko reppuselässä tai käsivarsilla. Joskus kantaa myös huvikseen jos pyydän. Lapsesta on hauskaa kun hassuttelemme. Poika nauraa katketakseen kun matkin häntä "isi mä en jaksa kävellä kanna mut" ja sitten mies kantaa minua. Onneksi nain tuollaisen aasin. Olisimme muuten pulassa pojan kanssa. Niin ja olen 173 cm pitkä, painan 50-52 kg. Mies on 183 cm pitkä, ei mikään jättiläinen. Käy salilla ja on hyvässä kunnossa mutta ei tosiaan mikään kamalan bodattu. Ruumiin rakenteeltaan hän on oikeastaan aika hintelä. Jos ei liikkuisi niin saattaisi olla kukkakeppimäinen, en tiedä?
Ei mitenkään. Kyllä tuo on mahdotonta ihmiselle.
Joo. Mä olen 168/58 ja mies yli 190 pitkä. Painoa en tiedä :D Ei ole kertonut. Jaksaa kantaa sänkyyn tai sit pitää sylissä. Jaksaa siis panna mua seisaaltaan niin, että mä olen siinä sylissä.
Ei jaksa. Minä olen miestä 10cm lyhyempi ja 30kg kevyempi, mutta hän ei ole mikään atleetti ja lisäksi on selkävaivainen, en nykyään edes uskaltaisi antaa yrittää nostoa.