Sinkut ja perheettömät - koska olette viimeksi kokeneet kosketusta?
Itse halasin viimeksi ihmistä kai tammi- tai helmikuussa, ja sen jälkeen ei kukaan ole hipaissutkaan. Eihän se ole nyt oikein sallittuakaan. Koska olet itse kokenut toisen ihmisen kosketuksen?
Kommentit (41)
Viime viikon maanantaina kaverimies makoili mun sängyllä ja mä olin hänen vieressään pää rintakehäänsä vasten. Tiedän ettei hän halua kanssani mitään seksuaalista mutta tämäkin on jo äärimmäisen merkityksellistä kaltaiselleni estyneelle ja traumatisoituneelle ikisinkulle. Että joku mies ei siirtynyt pois kun kosketin häntä :o.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan halannut ketään enkä ole edes kädestä pitänyt kiinni, en ole käynyt edes treffeillä koskaan.
Enpä ole tainnut koskettaakaan ketään n. 20 vuoteen. Olen kuitenkin ihan normisti kouluja käynyt insinöörimies, mutta koska 70 ja 80-luvulla otettiin vaimot samalta kylältä, niin tulee huono geenipooli ja ruma ulkonäkö ja lyhyys.
M34, 174cm.
No lyhyt et ainakaan ole. Kovin tuntemani naistenmies on 175 cm. Joka vkloppu 1-3 eri naista. Lyhyys on vain tekosyy.
Naispuolinen työkaveri hieroi hetken niskojani töissä tällä viikolla mutta miehen kosketuksesta on aikaa. Ehkä muutama vuosi sitten laivalla joku tuntematon mies pussasi otsaani. Ns seksuaalisessa mielessä miehen kosketuksesta on aikaa 15 vuotta. Ja olen siis nainen, ikää 40+.
Mies on viimeksi koskenut minuun 17 vuotta sitten. Sen jälkeen kaikki kosketukseni on ollut lemmikkien paijailua. Eihän se ole sama asia kuin ihmisen kosketus, mutta ihanaa silti. Varsinkin kissat on ihania kun ne tulee oikein kiehnäämään ja puskemaan, sekä nukkumaan viereen ja kehräämään.
N42
Jaa, taisi olla helmikuuta kun työkaveri halasi. Sitä ennenkin oli monen kuukauden tauko.
Vierailija kirjoitti:
Mies on viimeksi koskenut minuun 17 vuotta sitten. Sen jälkeen kaikki kosketukseni on ollut lemmikkien paijailua. Eihän se ole sama asia kuin ihmisen kosketus, mutta ihanaa silti. Varsinkin kissat on ihania kun ne tulee oikein kiehnäämään ja puskemaan, sekä nukkumaan viereen ja kehräämään.
N42
Minä hoksasin kesäkuun helteissä että kuumassa ilmassa pyörällä ajaminen on ainakin minulle oikeastaan aistillinen kokemus: lämmin ilma hivelee ihoa melkein kosketuksen lailla.
Hammaslääkärissä maaliskuussa. Ei ollut seksistä kyse selvyyden vuoksi.
Jos ei omia vanhempia lasketa, niin vastakkaista sukupuolta halannut viimeksi talvella. Seksuaalisessa mielessä en ole koskettanut ikinä.
N45v
Olen sinkku, 35 v, ja onneksi minulla on vakituinen seksisuhde mieheen, jota kohtaan koen seksuaalista halua. En voisi ikinä kuvitella irtoseksiä tuntemattoman kanssa. Tämä mies on tuttu vuosien takaa, pari vuotta minua nuorempi. Tämä asetelma on hyvä siihen asti, kunnes tapaan kriteerini täyttävän miehen. En halua tyytyä mihin tahansa.
Hierojalla kolme viikkoa sitten. Ihan hermoratahieroja ja useamman vuoden selkäjumeja aukoi. Seksi? Hmmm. 2018 toukokuussa tais olla.
N45
Jos puhutaan seksistä ja seksuaalisesta koskettamisesta mukaanlukien kädestä pitäminen niin 15 vuotta sitten. Toisaalta olen demi, joten en lämpeä tuntemattomien tai puolituttujen kosketuksille. Parturissakin on epämiellyttävää juuri se hiusten pesu, kun tuntematon koskee. Hartiahieronta on luksusta, mutta ainoastaan perheenjäseneni ja hyvän ystävän suorittamana, muutoin odotan vaan, että pääsen pois tuntemattoman henkilön käsittelystä. Toisin sanoen pidän kosketuksesta vain, jos minulla on tunneyhteys toiseen. Jos olen aidosti kiinnostunut jostakusta seurustelumielessä, tämän kosketus ei tietenkään haittaa, kunhan ei ole heti kolmansilla treffeillä kellistämässä :D
Lapseton sinkku N38
No eipä varsinkaan näinä aikoina tule turhia lääpittyä... Halasin äitiä joskus helmikuussa ja sitten sekin jäi kun on riskiryhmää.
Perheetön sinkku olen ja samalla kokematon poikamies enkä koskaan seurustellutkaan. kolme viimeisintä halia helmikuussa -99, toukokuussa -08 ja tammikuussa .-17 Völillä jotain pieniä hiplaisuja kassatädin kädestä, huvipuistossa tungoksessa ja helteessä, hirojalla käynyt olen kerran 2000-luvulla ja partuurissa viimeksi 17.12.-12 Eipä isompia kosketteluja siis muistissa
Kuukausi sitten, vakipano. Oli kivaa. :)
Olen halailija, ihan ystävien kesken yleensä, nyt on ollut muutama kyynerpää moi ja ja 3 -4 halia huuhtikuun jälkeen. Halit niin ettei hengitetä ja äkkiä irti:), korona nääs.
Siltikin luonnollinen iso hali, oot ihana ystävä on nyt ollut pannassa (olen riskiryhmää).
Se on sääli ettänäin on nyt, me tarvitsemme hyväksyvää kosketusta, katsetta, hymyä. Ihan jokainen meistä.
Vapaa-aikana viimeksi toukokuun lopussa. Töissä nyt tulee välillä asukkaat nopeasti halaamaan, kun ei ymmärrä pitää etäisyyttä.
M34, Tänä vuonna olen saanut läheisyyttä:
maaliskuussa 3.treffeillä kun nainen tuli mun luokse niin katsottiin leffaa lusikassa sohvalla
heinäkuussa 1.treffeillä kun nainen tuli mun luokse niin katsottiin leffaa lusikassa sohvalla
Seksistä aikaa jo yli 2 vuotta
Käyn urheiluhierojalla silloin tällöin.
Muuta fyysistä kosketusta toiseen ihmiseen en ole lapsuuden jälkeen kokenut.
M42
Mitä se sulle kuuluu? Saatko jotain mielihyvää siitä tiedosta?
En ole koskaan halannut ketään enkä ole edes kädestä pitänyt kiinni, en ole käynyt edes treffeillä koskaan.
Enpä ole tainnut koskettaakaan ketään n. 20 vuoteen. Olen kuitenkin ihan normisti kouluja käynyt insinöörimies, mutta koska 70 ja 80-luvulla otettiin vaimot samalta kylältä, niin tulee huono geenipooli ja ruma ulkonäkö ja lyhyys.
M34, 174cm.