Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Jos saisit anaalia ja/tai oraalia ainoastaan esim. kotitöitä tai muita naisen kohtuullisia toivomuksia vastaan, niin mitä tekisit?

Vierailija
15.08.2020 |

a) suostuisit diiliin
b) jättäisit vaimosi/rikkoisit perheesi
c) tyytyisit elämään avioliitossasi ilman näitä seksimuotoja

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla kyllä yks helvetin nahjus miehenä. Minä teen suurimman osan kotitöistä jo nyt eikä minua kyllä palkita yhtään millään

Vierailija
2/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla kyllä yks helvetin nahjus miehenä. Minä teen suurimman osan kotitöistä jo nyt eikä minua kyllä palkita yhtään millään

Ei nyt sinänsä omaan elämääni liity tämä aihe, kiinnostaa vaan kuulla millainen onmiesten mielipide aiheeseen noin laajasti ottaen :) Toki en tiedä, löytyykö tätä kautta varmasti todellisutta vastaava vastaajakunta... 

Plus että kotitöiden lisäksi tuossa oli myös ne vaimon muut kohtuulliset toivomukset :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin emakon tollasten sopimusten takia.

Vierailija
4/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin emakon tollasten sopimusten takia.

Hihii... taitaa todellisuus olla jotain muuta.

Vierailija
5/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt kaikkineen vedetään muutenkin tasan samaten lastenhoito. Makuuhuoneessa yhteisestä halusta teen ihan mitä haluan (hard limitit tietysti huomioiden, mutten niitä haluaisi itsekään toteuttaa). Lähinnä vaimo on saamapuolella, niin saan nauttia anaalista ja oraalista halutessani.

Nykyinen vaimo ei saa anaalista orgasmia (esim. exä nautti siitä eniten), niin ei sitä tule niin harrastettua. Hyvältähän se tuntuu itsestä, mutta kun toinen ei reagoi siitä puoleen ei toiseen, niin ei se niin kiihottavaa ole. Tykkää kyllä, mutta kun ei laukea. Lähinnä pidemmän kaavan mukaan vedetty alistaminen lapsivapaalla päättyy yleensä anaaliin laukeamiseen.

Siinä kohtaa kun seksistä käydään vaihtokauppaa, niin seksuaalinenjännite ja -side on jo aikapäiviä sitten kadonnut tai sitä ei ole koskaan ollutkaan. Tuollaisessa avioliitossa olen kerran ollut ja toista kertaa en sellaiseen jäisi. Siinä tuntee itsensä niin turhaksi miehenä - ja sama kyllä ex-vaimonkin puolella.

Vierailija
6/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut kotitöitä tekemällä mitään. En ole kyllä sellaista odottanutkaan. Jos on oikein puutetta tuntunut niin riisun housut naisen nähden. Eka kerralla ihmetteli että mitä nyt? Sanoin että jos tämä ei riitä vihjeeksi niin haluan jotain sellaista toimintaa. Joskus on tapahtunut niinkin ihmeellistä että nainen on samalla tapaa vihjannut. Se kyllä oli todella harvinaista mutta kuitenkin joskus.

Vierailija
7/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä foorumilla vallitsee miesten osalta kummallinen kahtiajako, toisaalta se ryhmä joka on valmis heittämään vaimon pihalle pienimmästäkin tasapuolisuuden vaatimuksesta, toisaalta se joka on antanut yksipuolisesti vaimolle suuhoitoja kymmenien vuosian ajan ja tehnyt kaikki kotityöt yksin ja uhrautumiset saadakseen suuseksiä vaimolta, mutta eivät saa koskaan. Eniten pitäisi olla näiden kahden välimuotoja, missä ne kaikki ovat?..

Vierailija
8/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä foorumilla vallitsee miesten osalta kummallinen kahtiajako, toisaalta se ryhmä joka on valmis heittämään vaimon pihalle pienimmästäkin tasapuolisuuden vaatimuksesta, toisaalta se joka on antanut yksipuolisesti vaimolle suuhoitoja kymmenien vuosian ajan ja tehnyt kaikki kotityöt yksin ja uhrautumiset saadakseen suuseksiä vaimolta, mutta eivät saa koskaan. Eniten pitäisi olla näiden kahden välimuotoja, missä ne kaikki ovat?..

No varmaan kaikkein katkerimmat nuo ääripäät. Ja katkerimmat jaksaa tilittää eniten joka ketjuun.

Vierailija
9/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoraamistahan tuo on selvästi. Miksei voi suoraan sanoa hintaa euroissa? Naiset kehuskelee tunneälyllä, tämäkö sitä on? Ennen menen vieraisiin kun alan maksaa seksistä. Töitä olen aina tehnyt vaimoa enemmän yhteiseksi hyväksi.

Vierailija
10/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset taas järjestään yrittävät seksin avulla manipuloida miestä ja saada itselleen paremmat olot. Onko tämä sama pyrkimys myös työpaikalla? Vain harva mies alentuisi moiseen.

Vierailija
11/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset taas järjestään yrittävät seksin avulla manipuloida miestä ja saada itselleen paremmat olot. Onko tämä sama pyrkimys myös työpaikalla? Vain harva mies alentuisi moiseen.

Ei ollut nyt kysymys seksistä vaan SPESIAALISEKSISTÄ.

Vierailija
12/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoraamistahan tuo on selvästi. Miksei voi suoraan sanoa hintaa euroissa? Naiset kehuskelee tunneälyllä, tämäkö sitä on? Ennen menen vieraisiin kun alan maksaa seksistä. Töitä olen aina tehnyt vaimoa enemmän yhteiseksi hyväksi.

Eli vaihtoehto c ilmeisesti? ...

Vierailija
13/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies vonkais kakkosta saisi avioeropaperit.

Vierailija
14/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies vonkais kakkosta saisi avioeropaperit.

Niinpä... Kun tää on todellisuus monella pariskunnalla niin ihan huvittavaa miten täällä miehet uhoaa..

Vierailija
15/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin vätys vaimo, että ihmettelisin jos jaksaisi seksiin panostaa.

Kotitöissä ja perheen juoksevissa asioissa joudun jatkuvasti paikkaamaan hänen osuuttaan. Aika mahdottomuus että hänen selkärangallaan saisi puolet tehtyä. Tai satsattua puolet tslouden kuluista.

Vierailija
16/16 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän olisi selvinnyt jo pitkän aikaa ennen häitä, joten tuollaista vaimoa minulla ei edes olisi. Tai tuollaista tyttöystävää.

Minä en vonkaa mitään, en painosta. Minun ei tarvitse. Minä olen hankkinut itselleni sellaisen naisen jonka kanssa menee parisuhteessa hyvin eikä kummankaan tarvitse vongata tai vaatia yhtään mitään. Suosittelen muillekin, jos mahdollista.