Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin beautiful-fashionista tuotteita, enkä ole vieläkään niitä saanut!

Vierailija
17.08.2013 |

Hitto vie että ärsyttää, tilasin satasella tuotteita beautiful-fashion nimisestä verkkokaupasta, maksoin typeränä etukäteen, enkä ole vieläkään kyseisiä tuotteita saanut! Postin seurantakoodi tuli sähköpostiini muutama päivä tilauksen jälkeen, mutta postin sivuilla lukee vain "lähetyksestä saapunut ennakkoilmoitus", eli pakettia ei ole itellallekaan toimitettu. Tästä on nyt kuukausi. Laitoin viikko sitten sähköpostia, mutta vastausta ei ole kuulunut. Soitin eilen pariinkin otteeseen, mutta kukaan ei vastannut puhelimeen.

Lueskelin muiden kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta ja samoja ongelmia on ollut. En minä enää niitä tuotteita tarvitse, vituttaa vaan kun satanen on kuitenkin melko iso summa. Mitähän minä voin tehdä, että rahani saan takaisin? Rikosilmoitus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Ovatko rikosilmoituksen tehneet saaneet rahojaan takaisin? Kiinnostaisi tietää... Itse tein ilmoituksen myös, mutta vielä ei ole kuulunut mitään.

Vierailija
2/4 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/muotifriikit/1877492/varoitus-http-www-beautiful-fashion-net/

Eli huijausfirma on, jo pari vuotta sitten aloittanut sen. Kannattaa jatkossa googlettaa ennen ostoa kokemuksia firmoista. :/ Tee rikosilmoitus, niin muutkin ovat tehneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä tilanteeseeni: Sain rahani takaisin 3 kk odottelun jälkeen. Eivät ilmoittaneet mitään syytä viivästykselle. Enpä ole ennen törmännyt yhtä ylimieliseen ja törkeään palveluun kotimaisissa verkkokaupoissa! Surkeaa asiakaspalvelua. En suosittele tätä nettikauppaa kenellekään!!!

Vierailija
4/4 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta!

Itse maksan mahdollisuuksien mukaan aina Visalla juuri tuollaisten huijausyritysten takia, Visalta on aikaa muistaakseni 3 kk reklamoida ja saada rahat takaisin, jos tavaraa ei kuulu yhteydenottoyritysten jälkeenkään.

Mutta totta, osa firmoista käyttää verkkomaksua ja/tai vastaanottaa tilauksen vasta saatuaan rahat tilille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi