Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhatpiiat ärsyttää

Vierailija
17.08.2013 |

Työpaikallani on monta vanhaapiikaa. Noin kolmekymppisiä naisia, joilla on oma jenginsä. En yhtään ihmettele, etteivät seurustele. Eivät osaa pitää hauskaa, vaikka ovat kauniita. Koko ajan vaan puhuvat kuinka laihduttaa jne. Eihän sellaista jaksa kuunnella ketään. Liikuntaa harrastetaan pakkomielteisesti. Kerta kaikkiaan ei mitään mielenkiintoa näissä sinänsä ihan kivoissa tytöissä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ihan järkyttävä aloitus. Siis kuka tällaisia mietiskelee. Ja tiedoksi, ei niillä lapsilla ole mitään velvollisuutta käydä katsomassa vanhaa äitiään, jos äiti on ap:n tapainen mulkku.

Itse olen tahattomasti lapseton sairauden takia, mutta ap:n tapaisen kusipään mielestä sekin varmaan on ihan minun ikävän luonteeni syytä. 

Vierailija
2/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne työpaikan rasittavimmat on ne, jotka esittelevät puhelimistaan omien ja ystävien vauvojen kuvia. Ketä kiinnostaa se jatkuva lässytys? Että varmasti ihan hyvä jos joku puhuu sitten vaikka siitä laihduttamisesta.

Ihmettelen myös tuota ajatusta, että "varmistetaan" oma vanhuus niillä lapsilla. Mihinkään ei varmasti ole kirjoitettu, että oma lapsesi huolehtii sinusta, tai käy sinua katsomassa, kun olet vanha. Myöskään täältä lähtemisen järjestystä ei ole kukaan maan päällä määritellyt.

Loppuuko mamma-ihmisiltä järjellinen aivotoiminta jossakin vaiheessa raskautta, vai ennen raskaaksi tuloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan pienten lasten vanhemmat ovat juuri tällaisia. 

Pakko fustrata kun on päässyt niin läskistymään eikä mies anna enää lupaa syödä.

Vierailija
4/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaipa se elämäntapa jää sitten päälle. On sitten vaikea sanoa jossain vaiheessa enää, mikä on seuraus ja mikä syy:  kun sinkkuaikana rakentaa itselleen sinkkuelämän, jossa olisi riippumaton miehestä ja riittävän tyytyväinen elämäänsä niillä spekseillä, siitä sitten tuleekin sellainen elämäntapa, joka karkottaa ne miehet.:)

Terveisin liikuntaa harrastava vanhapiika

Vierailija
5/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään ole vanhoja piikoja. On vain sinkkuja. 

Minä harrastan liikuntaa pakkomielteisesti, mutta en laihduta. Haluan vain istumatyön vastapainoksi lihaksille treeniä. En ole sinkku vaan aikuisten lasten äiti, 49 v. 

Vierailija
6/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nuoria "vanhapiikoja". kohta varmaan hädintuskin kaksikymppinen sinkkutyttökin on täysiverinen vanhapiika jos ei juokse jokaisen kaksilahkeisen (ap:n?) perässä :D

Vierailija
7/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei ole vanhojapiikoja, nr.4? Minä ainakin olen. :)

Miksi niissä työpaikan naisissa pitäisi olla mielenkiintoa, ap? Töissä te siellä olette, ettekä seurustelemassa. Vai oletko kenties mies, joka etsii salaseuraa naimisissa olevista ja nyt harmittaa, kun ne naiset onkin sinkkuja?

Vierailija
8/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on pariutuneita ja sinkkuja, mutta jokainen meistä on laisensa. Jos työtä ajatellaan, suurin ongelma on pienten lasten äitien(naisvaltainen työpaikka), poissaolot. Hommat kaatuvat muiden hoidettavaksi. Sijaisia ei saada ja opetusala kyseessä.

Vierailija
9/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran oloisia tuppaavat olemaan.

Viinaa saatuaan ihan mahdottomia avautumaan.

Että ei se "oma-valinta-ikisinkkuus-moderni-nainen" taida niin upeaa elämää  sitten lopulta ollakaan.

Ja katkeruus vain kasvanee kun ikää kertyy eikä ole lapsia, jotka kävisivät katsomassa, lastenlapsia, puolisoa jakamassa sanomalehteä aamukahvilla...

Nuorena sen saa vielä hukutettua kaiken muun aktiivisen elämän alle, mutta kun tulee ikää, sairautta ja kremppaa, työelämä jää taakse jne. niin kyllä siinä moni vielä itkua vääntää nukkumaan mennessään.

Tavallaan surullistakin.

Vierailija
10/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään meidän duunissa noista "vanhoista piioista". Niillä riittää energiaa ja moninaisempia puheenaiheita. Itse en pidä meidän duunipaikan äityleistä, joiden puheet ja jutut liikku vaan lapsissa, ruoissa ja sisutuksissa. Olen itse kolmen äiti, mutta ihanaa duunissa jutella ihan muusta:).

Vierailija
11/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaatko kenties näitä vanhojapiikoja kun tiedät etteivät osaa pitää hauskaa? Töissä painetaan duunia ja työkavereiden kanssa rupatellaan niitä näitä pinnallisia asioita. Vapaa-aika yksityisine menoineen on täysin eri asia. Olisiko susta sitten kiva jos vanhatpiiat kertoilisivat päivät pitkät seksielämästään ym vastaavasta?

Vierailija
12/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran valtion virastossa työllistämistuella. Eipä ollut vapaalla ne naiset yhtään tiukkapipoja, ei vanhat piiat eikä perheelliset, molempia oli! Mulla oli illanvietoissa heidän kanssaan hauskaa. Hyvä tuuri, sillä siinä paikassa myös tukityöllistetyt otettiin ihmisinä ja kutsuttiin mukaan. 

Vierailija
13/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 12:36"]

Katkeran oloisia tuppaavat olemaan.

Viinaa saatuaan ihan mahdottomia avautumaan.

Että ei se "oma-valinta-ikisinkkuus-moderni-nainen" taida niin upeaa elämää  sitten lopulta ollakaan.

Ja katkeruus vain kasvanee kun ikää kertyy eikä ole lapsia, jotka kävisivät katsomassa, lastenlapsia, puolisoa jakamassa sanomalehteä aamukahvilla...

Nuorena sen saa vielä hukutettua kaiken muun aktiivisen elämän alle, mutta kun tulee ikää, sairautta ja kremppaa, työelämä jää taakse jne. niin kyllä siinä moni vielä itkua vääntää nukkumaan mennessään.

Tavallaan surullistakin.

[/quote]

Öhöm. Kai ymmärrät, että monella vanhallapiialla voi olla takana pitkiä suhteita ja paljon toiveita sitoutua ja pettymysten myötä on valittu se oman tien kulkeminen? Tai niistä suhteista ei vain syystä tai toisesta ole tullut mitään. Itse painiskelen sairauden kanssa, joka on kumppaniehdokkaille vähän turhankin haasteellinen pala vaikka itse elän sen kanssa ihan hyvin.

Terveisin vanhapiika

Vierailija
14/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin viestin 12 kirjoittaja. Ei se, että on 30- vuotiaana sinkku tarkoita sitä, että ei olisi ollut suhteita. Siinä iässä on jo avioeron kokeneitakin.

Vierailija
15/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:11"]

Samaa mieltä kuin viestin 12 kirjoittaja. Ei se, että on 30- vuotiaana sinkku tarkoita sitä, että ei olisi ollut suhteita. Siinä iässä on jo avioeron kokeneitakin.

[/quote]

Ja mitä se sitten kertookaan ihmisestä...

Vierailija
16/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas, kun tunnut tietävän.

Vierailija
17/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kovin pitkäjänteisestä, harkintakykyisestä jne. ihmisestä ainakaan ole kysymys jos on kolmekymppisenä jo avierokin takana.

Toisaalta onhan näiden nulikoillakin kaiken maailman adhd:tä nykyään ja heti-kaikki-mulle-nyt -asennetta ynnä muita mielenhäiriöitä. Jostain ne on peritty nekin.

Vierailija
18/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:20"]

[/quote]

[/quote]

Ei kerro mitään muuta kuin että on eronnut. Avioeroon johtavia syitä on hyvin monia.  Moni on myös sitoutumiskykyinen.Tiedän eronneita pareja, jotka ovat olleet yhdessä jo teini-iästä, eli kolmekymppisenä tulee 15 vuotta. Sitten on erottu.

Vierailija
19/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:20"]

[/quote]

[/quote]

Ei kerro mitään muuta kuin että on eronnut. Avioeroon johtavia syitä on hyvin monia.  Moni on myös sitoutumiskykyinen.Tiedän eronneita pareja, jotka ovat olleet yhdessä jo teini-iästä, eli kolmekymppisenä tulee 15 vuotta. Sitten on erottu.

[/quote]

Niin kyllä 15 vuotta yhdessä kuulostaa tosi lyhytjänteiseltä;-) Vai mitä 16?

Vierailija
20/20 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kolmekymppiset vielä mitään vanhojapiikoja ole, nykyään! Tyhmä sanoa niin. Näistä sanotaan vielä sinkku.

Terv. Oikea vanhapiika 51 v.