Onko muita, joiden miehet ovat ihan kauheita nalkuttajia
Kommentit (20)
Hep! Täällä löytyy samanlaisen hullun vaimoke..kun avaa oven töistä tullessaan niin sillä sekunnilla alkaa nalkutus, loppuu sitten kun nukahtaa. Välillä herää ja herättää keskellä yötä valittamaan jostain.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 23:47"]
Hep! Täällä löytyy samanlaisen hullun vaimoke..kun avaa oven töistä tullessaan niin sillä sekunnilla alkaa nalkutus, loppuu sitten kun nukahtaa. Välillä herää ja herättää keskellä yötä valittamaan jostain.
[/quote]
^ Mä en ymmärrä näit tämmösii vaimoja jotka kutsuu miestään hulluksi ja ties miksi jne. mutta ovat silti naimisissa.
Joo. Mutta jostain syystä miehen nalkuttamista ei saa sanoa nalkuttamikseksi. Itse en nalkuta, mutta ympäristö odottaa sitä. Jos sanon asiasta kerran, töissä tai miehelleni, minua ei noteerata. Puhun täysin asiallisesti, normaali puheääni jne. Sitten minuutti pari sen jälkeen mies (oma tai kolleega) esitää asian omana ideana ja odottaa ablodeja ja töissä yleensä saaakin se..argh.
Ihan helvetin ärsyttävää.Se nalkutus on jotain sellaista, että tekee mieli repiä hiukset omasta päästäni.Ja mä kun luulin, että naiset nalkuttavat, mutta tämä mun "akka" kyllä pesee kenet tahansa naisen valittamisen saralla.
Minunkin exäni oli nalkuttava mies. Arvatkaa, onko ah, niin ihanaa elää ilman häntä! Nykyinen mieheni ei nalkuta koskaan - enkä minäkään.
En oikein usko, että nalkutusta voi saada loppumaan, oli nalkuttaja sitten mies tai nainen. Siitä pääsee eroon vain jättämällä nalkuttajan. Ja oikeasti toivon, että nalkuttajat löytävät toisensa ja löytävät yhdessä nalkuttajien taivaan; jatkuvaa nalkutusta molemmin puolin!
Argh, teidän puolesta, vitoselle? sanoisin, että noin asiat pitää miehille myydä... kotona tai ikävissä asioissa, mutta töissä pitää tuo pysöäyttää ennenkuin tulee likkaa ylpisteyjä
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 23:57"]
Ihan helvetin ärsyttävää.Se nalkutus on jotain sellaista, että tekee mieli repiä hiukset omasta päästäni.Ja mä kun luulin, että naiset nalkuttavat, mutta tämä mun "akka" kyllä pesee kenet tahansa naisen valittamisen saralla.
[/quote]
Ei lisättävää.
Täältäkin siis hep ja ihan h**vetinmoinen H E P tuleekin.
Mä oon löytänyt nalkuttamisen vastapainoksi uuden harrastuksen; viinan vedon.Vedän sellaset kännit, ettei nalkutus pääse tajuntaan. Voi nalkuttaa vaikka kuinka, ja mä oon jo toisissa sfääreisä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:16"]
Mä oon löytänyt nalkuttamisen vastapainoksi uuden harrastuksen; viinan vedon.Vedän sellaset kännit, ettei nalkutus pääse tajuntaan. Voi nalkuttaa vaikka kuinka, ja mä oon jo toisissa sfääreisä.
[/quote]
Saman keksin minäkin ja kuulokkeet sekä musiikin...Eipä kuulu nalkutusta ja valitusta. Suosittelen.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:07"]
Argh, teidän puolesta, vitoselle? sanoisin, että noin asiat pitää miehille myydä... kotona tai ikävissä asioissa, mutta töissä pitää tuo pysöäyttää ennenkuin tulee likkaa ylpisteyjä
[/quote]
Typovirheitä minullekin satttuu, mutta tarkoititko ettei likka liikaa ylpisty? Jos et sitä tarkoittanut, niin mikä olisi korrekti tapa korjata asia, ettei itse saisi pikkumaisen leimaa? En nyt silti tarkoittanut uran kannalta todella tärkeitä asioita, siihen kyllä puuttuisin. Mutta huumoriheittoja ja vastaavantasoista. Henkilökohtaisessa elämässä, joo, niin ne ajatukset kai myydään. Minusta ei vain ole siihen, arvostan liikaa rehellisyyttä. Miksi mies ei voi myöntää ettei tiedä jostain asiasta jotain!? Minulle se on helppoa, mutta jos mies heittää mutua tietona, se on minusta valehtelua. Siksi naiset kai useasti käyttävät sanaa "tietääseni", miehet eivät koskaan vaikka puhuvat sheissea mitä se naapurin iso poika julisti totuunena kun hän oli 8 v.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 23:43"]
Kyllä. Välillä tuntuu, että mies on nainen tässä suhteessa. On ihan hirmu tarkka siisteydestä, hajuista (äsken kauhea valittaminen siitä mikä täällä haisee, olin antanut koiralle uuden luun) ja ihan kaikesta mahdollisesta.
[/quote]
minulla oli kans tällainen valittaja, siis huomio OLI (imperfekti), en jaksanut sellaisen nillittäjän kanssa elää joten otin eron
Osaa kyllä nalkuttaa. Lempipuuhaansa on tulla arvostelemaan ja kertomaan miten minun tulisi laittaa ruokaa silloin kun sitä laitan, mutta kun kysyn haluaisiko herra tehdä ruoan itse, niin liukenee paikalta...
Perustetaanko 'Nalkuttajien uhrit' - ryhmä?? :D
Miten olisi: "Miesten nalkuttamiseen kyllästyneet"?
Mulla on kanssa ollut nalkuttaja. Tosin sillä oli joku muukin luonnehäiriö esim. sairaalloinen mustasukkaisuus ja muuta henkistä väkivaltaa. Tästä on viitisentoista vuotta ja vieläkin mielen valtaa onnentunne, kun ajattelen että tajusin liueta ennen häitä.
On toki joitakin muita naisia, joiden miehet ovat nalkuttajia. Miehiä, joiden naiset nalkuttavat onkin siten aivan helvetisti.
On. Sille täytyy aina välillä muistuttaa, että itsehän minut valitsit, ja olin paras minkä sait. En ihan tarkkaan tiedä, onko tuolla joku luonnevika, sairaus vai onko se vaan perusilkeä ihminen. Kahteen ensinmainittuun mielestäni viittaa se, että vaihtelee aika paljon eri aikoina, jälkimmäiseen se, että ei ole oikeastaan koskaan mitään hyvää sanottavaa.
Liittyisikö osittain elämäntilanteen todellisiin ongelmiin. Stressiä? Arvottomuuden kokemusta? Vaihteleeko teillä nalkutuksen määrä vai onko vain luonneviasta tai kommunikaatiokykyjen heikkoudesta johtuva vakio?
Meillä kanssa mies varsinainen nalkuttaja. Ja tosiaan, siitä alkaa kun aamulla silmänsä avaa. Tai illalla kun tulee kotiin. Nyt ollaan siinä pisteessä, että mietin vakavasti eroa.
Nyt tuli mieleen tuosta nro 20 kommentista, että meillä nalkutus on todellakin lisääntynyt stressin myötä, ja miehellä on myös arvottomuuden tunne vahvana. Ehkäpä liittyy sitten tuohon. Pitää miettiä vielä ennen eroamista.
Kyllä. Välillä tuntuu, että mies on nainen tässä suhteessa. On ihan hirmu tarkka siisteydestä, hajuista (äsken kauhea valittaminen siitä mikä täällä haisee, olin antanut koiralle uuden luun) ja ihan kaikesta mahdollisesta.