Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sopiva määrä miehen käyttää alkoholia?

Vierailija
14.08.2020 |

Mitä naiset olette mieltä?

Sopiva määrä miehen käyttää alkoholia?

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei humalaan olisi minusta paras, lasillisen ja muutamankin voisi joskus ottaa, mutta humalan puolelle ei menisi koskaan. Ihanne mies pitäisi itse tästä kiinni.

Vierailija
2/15 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies saa päättää itse. Eri asia onkin sitten mitä nainen suostuu katselemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei humalaan olisi minusta paras, lasillisen ja muutamankin voisi joskus ottaa, mutta humalan puolelle ei menisi koskaan. Ihanne mies pitäisi itse tästä kiinni.

Tämä. En ymmärrä miksi pitäisi kännit vetää.

Vierailija
4/15 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies saa päättää itse. Eri asia onkin sitten mitä nainen suostuu katselemaan.

Totta. En täsmentänyt kysymystä. Eli omaa miestä tarkoitin.

Vierailija
5/15 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka katsoo joka viikonloppu kännäävää miestä?

Vierailija
6/15 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 snapsia vuodessa.

Vierailija
7/15 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo varmaaan 6 kuukauteen käyny alkosssa. Kalja on vaan pakollinen. Katsoin yhden jope ruonansuun haastattelun sekin jätti viinan pois kokonaan mutta sanoi että kyllä se kalja on vain miehelle oltava.

Vierailija
8/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaljasta ei edes tule känniin kuin jos on oikein väsynyt.

Vierailija
9/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies.

Vierailija
10/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen välillä humalassa, en toki sellaisessa kunnossa, että hoipertelisin tai mitään vastaavaa, mutta niin että autoa en saisi ajaa. Sitä huonompaan kuntoon ei enää tarvetta joutua.

Vierailija
11/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo varmaaan 6 kuukauteen käyny alkosssa. Kalja on vaan pakollinen. Katsoin yhden jope ruonansuun haastattelun sekin jätti viinan pois kokonaan mutta sanoi että kyllä se kalja on vain miehelle oltava.

8- pakin joka ilta kittaavia on yllättävän paljon. Eivät varmasti ole enää illalla läsnä, vaan röhnöttävät passiivisena.

Vierailija
12/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen naisen kannattaa valita oikea määrä miehelle.

Toista ei voi muuttaa, mutta raittiin voi valita.  Tein niin ja elämä on ihanaa.

Vierailija
13/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä, jotka ei saa kotona ottaa viinaa, näkee sitten risteilyillä ja muilla reissuilla. Tyypin kyllä tunnistaa.

Vierailija
14/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi usein alkoholia juovaa äijää ja kännäävää en yhtään. Kun itse juo vain muutaman lasillisen vuodessa viiniä ja pari lonkeroa kesässä, niin sitä ei vain viitsi katsella humalahakuista tyyppiä.

Meillä onkin mieheni kanssa ihan muita harrastuksia kuin alkoholi ja lähdemme mielummin vaikka lauantaina klo 9 fillaroimaan 40 kilsaa maaseudulle kuin jäämme parantelemaan pääkipua kotiin.

Vierailija
15/15 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen semmosen että joo joskus voi humaltua 2-3 x vuodessa kannalla. Mutta ei sillonkaan tarvii raivokännejä ottaa, silleen että krapulaa pitäisi hirveästi parannella.

Ap