Sopiva määrä miehen käyttää alkoholia?
Kommentit (15)
Jokainen mies saa päättää itse. Eri asia onkin sitten mitä nainen suostuu katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei humalaan olisi minusta paras, lasillisen ja muutamankin voisi joskus ottaa, mutta humalan puolelle ei menisi koskaan. Ihanne mies pitäisi itse tästä kiinni.
Tämä. En ymmärrä miksi pitäisi kännit vetää.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies saa päättää itse. Eri asia onkin sitten mitä nainen suostuu katselemaan.
Totta. En täsmentänyt kysymystä. Eli omaa miestä tarkoitin.
Kuka katsoo joka viikonloppu kännäävää miestä?
Mä en oo varmaaan 6 kuukauteen käyny alkosssa. Kalja on vaan pakollinen. Katsoin yhden jope ruonansuun haastattelun sekin jätti viinan pois kokonaan mutta sanoi että kyllä se kalja on vain miehelle oltava.
No kaljasta ei edes tule känniin kuin jos on oikein väsynyt.
Itse olen välillä humalassa, en toki sellaisessa kunnossa, että hoipertelisin tai mitään vastaavaa, mutta niin että autoa en saisi ajaa. Sitä huonompaan kuntoon ei enää tarvetta joutua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo varmaaan 6 kuukauteen käyny alkosssa. Kalja on vaan pakollinen. Katsoin yhden jope ruonansuun haastattelun sekin jätti viinan pois kokonaan mutta sanoi että kyllä se kalja on vain miehelle oltava.
8- pakin joka ilta kittaavia on yllättävän paljon. Eivät varmasti ole enää illalla läsnä, vaan röhnöttävät passiivisena.
Jokainen naisen kannattaa valita oikea määrä miehelle.
Toista ei voi muuttaa, mutta raittiin voi valita. Tein niin ja elämä on ihanaa.
Näitä, jotka ei saa kotona ottaa viinaa, näkee sitten risteilyillä ja muilla reissuilla. Tyypin kyllä tunnistaa.
En katselisi usein alkoholia juovaa äijää ja kännäävää en yhtään. Kun itse juo vain muutaman lasillisen vuodessa viiniä ja pari lonkeroa kesässä, niin sitä ei vain viitsi katsella humalahakuista tyyppiä.
Meillä onkin mieheni kanssa ihan muita harrastuksia kuin alkoholi ja lähdemme mielummin vaikka lauantaina klo 9 fillaroimaan 40 kilsaa maaseudulle kuin jäämme parantelemaan pääkipua kotiin.
Itse olen semmosen että joo joskus voi humaltua 2-3 x vuodessa kannalla. Mutta ei sillonkaan tarvii raivokännejä ottaa, silleen että krapulaa pitäisi hirveästi parannella.
Ap
Ei humalaan olisi minusta paras, lasillisen ja muutamankin voisi joskus ottaa, mutta humalan puolelle ei menisi koskaan. Ihanne mies pitäisi itse tästä kiinni.