Ootko ikinä pelännyt ruokaa?
Omia pelkoruokia mm. pasta, riisi, peruna, kaikki herkut jne. Uskallatko syödä mitä vaan ilman että pelkäät painon nousevan?
Kommentit (30)
Koska minulla on keliakia pelkään ruokia joista en voi päätellä mitä ne sisältävät. Ohratärkkelyssiirappi on pahimpia kauhuruokiani koska se ei näy missään
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla on keliakia pelkään ruokia joista en voi päätellä mitä ne sisältävät. Ohratärkkelyssiirappi on pahimpia kauhuruokiani koska se ei näy missään
Itsellä myös glukoosi-fruktoosisiirapit, koska useiden yritysten mukaan ne voivat olla esim. vehnästä peräisin.
Kalaruoka on vähän tällainen.
Tykkään kyllä, mutta joskus on ruoto jäänyt ikävästi kurkkuun.
Ja onhan se ihan järkevää olla varuillaan.
Pelkään monia kala- ja kanaruokia, sekä epäpuhtaita salaattipöytiä. Eli Kyllä, pelkään tiettyjä ruokalajeja ruokamyrkytyksen pelossa. Asun ulkomailla...
Lapsena pelkäsin liharuokia. Mikähän siinäkin oli. Sukulaisemännän myrtynyt ilme ja tuputus on jäänyt mieleen kun kieltäydyin joulukinkusta. Hautajaisten lihakeittojen pahanmakuiset ja sitkeät lihanpalat ja niiden mäystäminen että sain nielaistua. Hautajaislihakeitoista on jäänyt mieleen ihan visuaalisia muistikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena pelkäsin liharuokia. Mikähän siinäkin oli. Sukulaisemännän myrtynyt ilme ja tuputus on jäänyt mieleen kun kieltäydyin joulukinkusta. Hautajaisten lihakeittojen pahanmakuiset ja sitkeät lihanpalat ja niiden mäystäminen että sain nielaistua. Hautajaislihakeitoista on jäänyt mieleen ihan visuaalisia muistikuvia.
Minulla vähän samanlainen kokemus lapsuudesta
sipsit nyt ainakin kiellettyjen listalla koska ne lihottaa saaatanasti
Pahassa vainoharhaisessa darrassa kyllä.