6h bussimatka edessä. Miten sen maskin kanssa ihan oikeasti ??
Pitääkö muka olla koko ajan päässä? Entä jos on väljää niin, että viereisillä penkeillä ei istu ketään?
Kommentit (18)
Mietipä hoitajia, työpäivä on enemmän kuin 6 tuntia! Ja joka päivä.
Muista vaihtaa se puolen tunnin välein uuteen ja desinfioida kädet joka kerta myös.
Kuule ihan hyvin pärjää. Ei sun tarvi edes puhua kenellekään.
T. Maskillinen ope.
Mikä ongelma siinä nyt oikeasti on?
Laita maski ennen bussiin nousua. Käy matkalla bussin pysähtyessä välillä ulkona, jossa hörppäät ja syöt jotain. Vaihda ulkona uusi maski.
Äkkiä siihen tottuu.
Epäiletkö, että sinulla on korona? Jos epäilet, niin hankit vaan sellaisen kansanmaskin, joka estää muita saamasta tartuntaa. Jos sinulla ei ole koronaa, niin kannattaa olla sellainen FFP2 tai FFP3 maski, joka suojaa SINUA, mutta jossa on venttiili uloshengittämistä helpottamaan.
Jos bussissa on väljää, niin ottaisin itse kyllä pois. Ja jos viereen istuukin matkustaja niin uusi maski tilalle, tarpeen vaatiessa.
Se, että jollekin on kunnia-asia ja tärkeää olla kaikkialla maski päässä, ei tarkoita että itse luopuisin terveestä järjestä. Muut toki voivat toimia niin kuin itse pitävät järkevänä.
Jos pystyt pitämään turvavälin, miksi pitäisit sitä maskia?
Teet itestäs vaan pellen jos käytät maskia
Pyöräytä mäski etusormes ympärille - ja tunge se mäski perseeseez.
Vierailija kirjoitti:
Nii. Varaa 3 penkkiriviä dösästä ja mene vikalle riville istuu.
Se mäski persereiässäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii. Varaa 3 penkkiriviä dösästä ja mene vikalle riville istuu.
Se mäski persereiässäs.
Ap just kysyi, jos on väljää eli olisi siis turvaväli.
Tottakai laitat sen maskin. Kuudessa tunnissa ehtii virukset levitä koko bussiin vaikka kuinka olisi turvavälit.
Ihan oikeasti kyseessä on SUOSITUS eli saat itse valita käytätkö maskia vai et. Riippumatta siitä kuinka pitkä matka kyseessä. Miten tätä on näin vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Epäiletkö, että sinulla on korona? Jos epäilet, niin hankit vaan sellaisen kansanmaskin, joka estää muita saamasta tartuntaa. Jos sinulla ei ole koronaa, niin kannattaa olla sellainen FFP2 tai FFP3 maski, joka suojaa SINUA, mutta jossa on venttiili uloshengittämistä helpottamaan.
Mistä lähtien maskien käyttö perustuu taudin arvailuun?
Ei ole pakko pitää maskia :)