Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh nyt laitetaan työttömät kovaan kouluun!

Vierailija
14.08.2020 |

Loppui kotona makoilu

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kotona naatiskelua kun muut raataa töissä

Vierailija
2/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät työtä rangaistuksena, kéhitysvammainen?

Minä olen hakenut satoihin työpaikkoihin kevään aikana, eikä kukaan vaivaudu edes ilmoittamaan onko rekry ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta. On hyvin vaikea ymmärtää, miten joku voi kuvitella suurimman osan ihmisten työttömyydestä johtuvan laiskottelusta. Työttömyys on tuskallista.

T: Työtön

Vierailija
4/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla outo ajatusmaailma. Minä työttömänä tekisin mitä vaan että saisin työn jossa säännölliset työajat ja palkka. Ettei tarvitse Kelan kanssa pelleillä.

Vierailija
5/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah Hah. Loikoilu jatkuu, kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja 40 v :)

Vierailija
6/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen edelleen kotona. Työttömyyskorvausta en ole koskaan edes hakenut enkä muitakaan tukia.

Vierailija
7/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sitä Ap:n on raataa ja haukkua työttömiä kun on satojen tuhansien asuntovelat.

Vierailija
8/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikein.

Vierailija
9/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa ymmärrä miksi työttömiä kiusataan. Kaikki eivät ole työttömiä omasta tahdostaan. Minäkin hain moneen kouluun vuosien ajan ja vihdoin pääsin yhteen. Työharjoittelu jaksolla sain vakipaikan ja todellakin tiedän olevani onnekas.

tsemppiä kaikille työttömille jotka päivittäin värkkäävät hakemuksia ja saavat kieltäviä vastauksia työmarkkinoilta.

Vierailija
10/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kykenee kirjoittamaan vauva palstalle on myös kykenevä työhön.

Vierailija
11/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä vaan harmittaa, ku mä oon ansiosidonnaisella ja makaan beachillä ja nostan samaa palkkaa ku Ap työnteollaan.

Vierailija
12/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella väsyttävää lukea tälläisiä aloituksia jatkuvasti, näin 57v. työttömänä. "Loiset, makoilijat" yms. Hakemuksia lähetty jatkuvasti, mutta kukaan ei palkkaa töihin ikäistäni. En ole laiska, sohvalla makailija muutenkaan, hoidan vanhaa isääni. Miksi täytyy halveksia meitä työttömiä?

Vierailija
13/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänäänkin hakenut työpaikkaa. Kuten useita kertoja kuukaudessa viimeisen kahden vuoden ajan. Vähemmän tämä Hetemäen porukan ehdotus haittaa kuin aktiivimalli jonka myös jouduin kokemaan. Silloin rankaistiin vaikka hain koko ajan työtä. Toki tässä alkaa usko loppumaan että niitä töitä saisi, mutta haen ihan piruuttani jos vaikka tärppäisi. Ei se kennellekkään muulle kyllä sen tarkemmin minusta kuulu. Olisi ihan kiva että näillä kyttääjillä olisi tarjota jotain työtä eikä vaan pokkurointia. 

Ongelmani on paljon työkokemusta alalta jota en voi enää tehdä ja jos ilmoitan että sain iho-oireita töistä pelkään ettei minua palkata sen takia, mutta nyt tuntuu siltä ettei palkata sen takia että minulla on toiselta alalta järkyttävästi työkokemusta kuin mille nykyään haluaisin.

Vierailija
14/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti työttömiä ei halveksita.

Tälle palstalle on vain pesiytynyt ne, jotka eivät halua lähteä töihin, vaikka työpaikan saisivatkin.

Ja osa työttömiä haukkivia on pelkkiä provoilijoita ja trolleja.

Normaali suomalainen ihminen tekee mielellään töitä, raskaampiakin hommia ja eikä niin hyvällä palkalla.

Se on ihmisen perusolemus,  siis normaalilla, terveellä ihmisellä.

Miksi muuten ihmiset opiskelisivat  vuosikausia jopa velaksi, saadakseen sellaisen työn, jonka haluavat, kuten esim. lääkärit, papit, asianajajat, opettajat, insinöörit, sairaanhoitajat jne.

Noista mt-taustaisista työn vieroksujien huuteluista ei todellakaan pidä välittää yhtään mitään.

Vierailija
15/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:tä vaan harmittaa, ku mä oon ansiosidonnaisella ja makaan beachillä ja nostan samaa palkkaa ku Ap työnteollaan.

Itsekin olen ansiosidonnaisella. Vielä kolme vuotta jäljellä.

Vierailija
16/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tämä sanktiomalli tuu toimimaan edes saati toteutumaan. Joku vain ehdotti.Turhaa ap iloitset, voit sä työttömäksi jäädä. Oot sairas paska.

Vierailija
17/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kolme vuotta ansiosidonnaisella. Kyllä se kestää vain kaksi vuotta.

Vierailija
18/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi irtosi työkyvyttömyyseläke juuri 😳

Vierailija
19/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli vain joku elinkeinoliiton ehdotus, ne on jotain kokkareita kaikki, joku häkämies oli heti samaa mieltä niiden kanssa ja EK.

eI HALLITUS TULE NOITA EHDOTUKSIA HYVÄKSYMÄÄN.

Hups, tuli vahingossa isolla mutta mikäs siinä.

Vierailija
20/38 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kolme vuotta ansiosidonnaisella. Kyllä se kestää vain kaksi vuotta.

Ei vaan seisemän vuotta. Ne lisäpäivät nääs.