Ottaisitko mikrosirun ihosi alle jos se auttaisi koronapandemian hoidossa?
Ethän halua edistää yleisvaarallisen tartuntataudin leviämistä?
Kommentit (27)
Jos tiedemiehet olisivat suoraan lukeneet Raamatusta mihin pedon merkki tulee niin ei olis tarvinnut testata jokaista kohtaa kehosta ;) no kansan onneksi eivät avanneet Raamattua ja saatiin lisää aikaa varoittaa sirusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sdfsdf kirjoitti:
Koronarokotuksen pistosjälki taitaa enemmän olla pelon kuin pedon merkki, merkki siitä että korona on pelottanut tarpeeksi. Jokin mikrosru kai parhaiten toimisi otsassa tahi oikeassa kämmenselässä, näin net ovat tiedemiehistöt tutkinneet. Noissa paikoissa on soppeli lämmönvaihtelu siihen että siru itse lataa itsensä täyteen
Se lukee Ilmestyskirjassa uudessa testamentissa ja tiedettiin jo 2000 vuotta sitten, että pedonmerkki on otsassa tai oikeassa kädessä. On se kumma, että juuri sama paikka mainittu.
Voisikohan tuo "sattuma" johtua mitenkään siitä, että nämä "tiedemiehet" ovat lähteneet siitä, että pitää keksiä jokin selitys miksi siru pitäisi ottaa juuri näihin kohtiin?
Johtuisko "sattuma" vaikka siitä että nämä on ehkä niitä kätevimpiä paikkoja. Otsa näkyy hyvin ja ihmiset on yleensä oikeakätisiä. Jos puhtaalla sattumalla etsittäisiin kaksi kohtaa ruumiista niin voisihan se olla vaikka vasen kantapää ja oikea perskannikka.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun se siru tulee, se on käytännössä pakko ottaa. Koska ilman sitä ei voi myydä eikä ostaa mitään. Milläs meinaat pärjätä ilman?
Todennäköisesti kuitenkin alussa se on vielä vapaaehtoinen eikä sisällä kaikkia tulevia toimintoja. Ja kun kaikki huomaa että eihän siitä tapahtunut kuin pelkästään hyviä asioita, loputkin suostuvat ottamaan sen.
Kyllä paholainen tietää miten ihmiset toimii. Hän osaa houkutella ihmisiä hyvyydellä kohti pahuutta.
Itse myös uskon, että se paholaisen siru tulee normalisoituna ihmisille, samoin kuin esimerkiksi internet ja älypuhelimet. Ilmankin niitä voi edelleen elää, mutta vaikeaa se olisi. Jo laskujen maksaminenkin on tehty vaikeaksi ilman älypuhelinta, eli tavallaan meillä kaikilla on jo siru. Meidät on saatu jo ottamaan se vapaaehtoisesti. Se vaan ei vielä ole ihon alla.
Sitä mukaa kun vastahakoiset vanhukset kuolee pois, saadaan uutta teknologiaa normalisoitua ihan huomaamatta. Lopulta jo vauvat sirutetaan ja kaikki pitää sitä ihan normaalina asiana, koska se on tuonut niin paljon hyvää ihmisille. Miksi ihmiset vastustelisivat hyvää tekevää teknologiaa?
Sitten kun tilanne on saatu sellaiseksi, että kaikilla on siru, voidaan ihmisiä alkaa hallita. Siihen menee vielä aikaa, tuskin mun elinaikanani tapahtuu. Tai jos, niin minä oon sellainen vastaanvänkäävä vanhus, joka onneksi kuitenkin kuolee pian pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun se siru tulee, se on käytännössä pakko ottaa. Koska ilman sitä ei voi myydä eikä ostaa mitään. Milläs meinaat pärjätä ilman?
Todennäköisesti kuitenkin alussa se on vielä vapaaehtoinen eikä sisällä kaikkia tulevia toimintoja. Ja kun kaikki huomaa että eihän siitä tapahtunut kuin pelkästään hyviä asioita, loputkin suostuvat ottamaan sen.
Kyllä paholainen tietää miten ihmiset toimii. Hän osaa houkutella ihmisiä hyvyydellä kohti pahuutta.Itse myös uskon, että se paholaisen siru tulee normalisoituna ihmisille, samoin kuin esimerkiksi internet ja älypuhelimet. Ilmankin niitä voi edelleen elää, mutta vaikeaa se olisi. Jo laskujen maksaminenkin on tehty vaikeaksi ilman älypuhelinta, eli tavallaan meillä kaikilla on jo siru. Meidät on saatu jo ottamaan se vapaaehtoisesti. Se vaan ei vielä ole ihon alla.
Sitä mukaa kun vastahakoiset vanhukset kuolee pois, saadaan uutta teknologiaa normalisoitua ihan huomaamatta. Lopulta jo vauvat sirutetaan ja kaikki pitää sitä ihan normaalina asiana, koska se on tuonut niin paljon hyvää ihmisille. Miksi ihmiset vastustelisivat hyvää tekevää teknologiaa?
Sitten kun tilanne on saatu sellaiseksi, että kaikilla on siru, voidaan ihmisiä alkaa hallita. Siihen menee vielä aikaa, tuskin mun elinaikanani tapahtuu. Tai jos, niin minä oon sellainen vastaanvänkäävä vanhus, joka onneksi kuitenkin kuolee pian pois.
Jos tässä sinun ja minun elinaikana saataisiin kaikille osoite, sähköt, pankkitili, pankkikortti, internet näin alkuun.
Tässä taas ihmiset unohtavat, että länsimaisen teknologiariippuvuus ei ole mikään globaali ilmiö. Miten muka vauvat sirutettaisiin jo synnytysosastolla, kun monet synnyttävät eivät semmoiselle pääse edes halutessaan?
Mulle asennettiin radiolähetin hampaaseen jo vuonna 1987
Todennäköisyys, että ihmisten siruttaminen loppuu, kun rokote on laajasti saatavilla, on nolla. Virkavalta keksii sille valtavasti käyttöä esim toisinajattelijoiden tunnistamisessa, ja mitä kaikkia hyviä tarkoituksia nyt onkaan.