Tyttären lesboystävätär erosi
naisystävästään, kun rakkaus loppui. Oli jo yhteinen asunto.
Nyt on miehen kanssa ja on kuulemma elämänsä rakkaus.
Kuitenkin meille kalkkisheteroille ( esim. 60-luvulla syntyneille) opetettiin, ettei sukupuolista suuntautuneisuutta voi valita. Kyllä sen vaan voi.
Kommentit (10)
Et sä kalkkis kai ole, mutta tyhmä olet... tai anteeksi; hyvin tietämätön. Hänhän on selvästikin bi, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
Meinasin jo laittaa viestiini, että bi on, mutta halusin kuulla vastauksia. Siksi jätin mainitsematta. Ap.
Täh. No mitä järkeä sun on patsastella asiaa sitten ollenkaan, jos kerran tajusit ihan itsekin.
Eli se, että tämä yksittäinen tyttö pitää sekä miehistä että naisista on osoitus siitä, että kuka tahansa "täyshomo" tai -lesbo voi naps vaan valita olevansa kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta?
Sitäpä ei moni tajua ja sitä tässä kalastelin, mutta ei onnistunut. Ap.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 00:38"]
Sitäpä ei moni tajua ja sitä tässä kalastelin, mutta ei onnistunut. Ap.
[/quote]Se oli varmasti tuo takapajuinen valintateoriakäsityksesi mikä aiheutti moisen tajuamisvaikeuden.
Mä olen syntynyt 60-luvulla, enkä todellakaan omaa näivettyneitä kalkkisheterokäsityksiäsi. Että äläpäs yleistä:)
Näivettynyt ap. lopettaa keskustelun. Olen itse asiassa lopen kyllästynyt läheisten nuorten sukupuoliajatteluun. Liikaa vapaamielisyyttä, liian vähän vastuuta. Usein itkua.
ei tossa nyt mitään niin vaikeaa ole. ne on tälläsiä muotilesboja. ne kuulee siitä koko ajan koulussa vihreiltä opettajiltaan ja sitten ne vaan päättää joku päivä, että mäkin olen tollanen. kasvavat vähän ja sitten alkaa tuleen järkeäkin päähän.
Eli hän onkin bi-seksuaali kuten monet meistä ovat.