Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihmettelen aina ihmisiä jotka ei keksi tekemistä

Vierailija
15.08.2013 |

Mulla olis mielekästä tekemistä vaikka kuinka mutta ei riittävästi aikaa kaikkeen.

Toinen kummatuksen aihe on se ettei tiedä mikä ammatti kiinnostaisi! Itselläni oli ongwlma niinpäin, että vain yksi koulutus piti valita.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 11:11"]

Olen taas itse ollut työssäkäyvä opiskelija muutaman vuoden ja soisin, että minulla olisi enemmän sitä tylsää. Voin ihan vilpittömästi sanoa, että haluaisin pitkästyä useammin, tuntuu, että on vain vino pino asioita jonossa, joita tehdä ja ajatella.

Jos minulle jää vain aikaa tuijottaa seinää välillä, se on jo melkein autuus.

Mutta uskon, että voi olla vaikea jossain elämäntilanteessa pitää itsensä hyvällä mielellä ja vireänä, kuten 10. Olen välillä uupunut elämästäni, enkä lomallakaan jaksa alkaa järjestelemään ensimmäisenä kirjahyllyä tms. ikuisuusprojektia.

[/quote]

10 on myös opiskellut yhden tutkinnon täyspäiväisen työn ohella; ennen työttömyysaikaa. Kyllä se työttömyys joskus ketutti, varsinkin kun oli ja tiesi olevansa aktiivinen ihminen, mutta osa syyllisti silti laiskaksi ja työhaluttomaksi. Kuitenkin pakotin itseni nousemaan ja kävin joka aamu siellä peilissä katsomassa ja sanomassa itselleni, että olen parempi kuin arvostelijani ja sitten taas hakemaan töitä ja touhuamaan. Sillä asenteella jaksoi. Käsitötiä tein välillä hyväntekeväisyyteenkin, kun suku alkoi olla jo melko "sukitettu".

Vierailija
22/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut tylsää hetkeä viimeiseen 26 vuoteen, koko ajan ollut hommia ihan hulluna. Nuorena opiskelin ja kävin kahdessa eri työssä yhtä aikaa (siis samana päivänä), nykyään mulla on yritys, iso, jota kuitenkin hoidan yksin, lisäksi kolme lasta joista kaksi ihan pientä (toinen vauva). Lisäksi on useampi sataa neliöinen okt lähes yksin hoidettavana ka tietysti yrityksen useampi sataa neliöisetkin tilat pitää itse hoitaa.. Ei kyllä tarvitse edes miettiä että meniskö joskus uimahallille tms. Televisiota rn ole ehtinyt avaamaan noin 15 vuoteen, joskus opiskelija-aikana muistan kerran avanneeni television kun olin ollut päivällä jo kahdessa työssä, nukahdin kyllä heti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: Miten sinä ehdit tänne kirjoittamaan? 

Vierailija
24/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lehdessä oli kyselytutkimus, jonka mukaan keski-ikäisten miesten vapaa-ajan mielipuuhaa on maata sohvalla ja kuunnella levyjä. Minulla on sama mielipuuha. Olen kolmekymppinen nainen, koskaan ei ole tylsää, eikä aina tarvitse olla tekemässä jotain. 

Vierailija
25/25 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 11:32"]

17: Miten sinä ehdit tänne kirjoittamaan? 

[/quote]

Valvoin vauvan kanssa aamuyöstä yhdeksään, nukuin 2 h ja olen nyt aamupalalla. Tämä on mun hetki, aamupala, jolloin surffailen netissä enkä anna kenenkään häiritä : )  (ei kyllä onnistu...)