Mulla on pakkomielle vaatteiden ostamiseen :-(
On vaan aina pakko ostaa kun näen jonkun kivan vaatteen. Ja näen niitä aina mihin kauppaan menenkin. Miten tällaisesta eroon? Onko muita shoppailuhulluja?
Kommentit (5)
Jos olisi rahaa, niin shoppailisin. Nyt päällä tyttären vanhat housut ja liki 20-vuotta vanha paita. :(
Mieti hetki, mitä tarvetta paikkaat vaatteiden ostamisella? Mitä oikeasti ostat? Et vaatteita, vaan parempaa itseä, haet turvaa, yms. Lopeta joksikin aikaa kaupoissa kiertely, vaatteita ei yksinkertaitsesti tule ostettua, kun siihen ei ole mahdollisuutta.
Hei, minullakin vähän samaa vikaa, mutta teen ostokseni netissä, vielä helpompaa kuin kauppaan meno... Yksi viikko ostin joka päivä jotakin :-( Se on kuin huumetta kun jännityksellä odottaa postista pakettia ja avaa sen, ihana vaate jota vihdoin voi sovittaa... ostan kyllä paljon käytettyäkin, eli rahaa ei mene niin paljon kuin uusiin vaatteisiin. Mulla on kai aika tylsä elämä kun ehdin roikkua netissä niin paljon :-( Ainoa parannuskeino tähän olisi etten mene tietokoneelle laisinkaan ja keksisin jotain muuta mielekästä tekemistä. Mut en keksi.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 20:40"]
Jos olisi rahaa, niin shoppailisin. Nyt päällä tyttären vanhat housut ja liki 20-vuotta vanha paita. :(
[/quote]
Voi herranjumala, ei ne vaatteet nyt NIIN kalliita ole että 20 vuotta vanhaa paitaa täytyy pitää päällä!
mulla on laukut. aivan kamalaa..oon ostanut 2 kk sisälllä 3 laukkua ja niihin mennyt n. 600e