Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: millainen on naisellinen nainen? Mitkä asiat ovat naisellisia teidän miesten mielestä?

Vierailija
14.08.2020 |

Kun paljon lukee että naiselliset naiset viehättävät miehiä. Niin kertokaa, mitä tarkoittaa naisellisuus? Ja mistä asioista se koostuu?

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on aina ylistetty naisellisuudesta, mutta en ole koskaan saanut vastausta mitä sillä tarkoitetaan. Olen mieheltänikin kysynyt monta kertaa, mutta vastausta ei tule. Mutta koska se tulee yleensä tilanteissa, joissa teen jotain hölmöä (mies halaa ja nauraa ja sanoo, että olet niin ihanan naisellinen), niin kuvittelen sen tarkoittavan, että olen vähän hörhö :)  Ja mies ei kehtaa sanoa sitä ääneen, mutta se on sellainen teknisissä asioissa avuton ja seksikäs, nätti.

On se niin kivaa nauraa naisten tyhmyydelle. He pitävät siitä ja raottavat sen jälkeen vielä haarojaan. Mikäpä on miehenä ollessa ja tykätessä naisellisista naisista.

M 56

Vierailija
122/125 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 kirjoitti:

Tulin lukemaan mikä MIESTEN MIELESTÄ on naisellista.

En sitä mikä naisten mielestä on naisellista tai saa olla naisellista, kuka naisista täyttää minkäkin luetellun kriteerin ja minkä ei, tai naisten itsensä harjoittamaa muiden naisten haukkumista. 🙄

Ladies, take a deep breath and shut up.

Sinut on aivopesty niin hyvin, rakastuin ensilukemalla <3

M 33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla naisellinen ilman näitäkin, mutta mulle tuli mieleen:

-kellohame

-vyötäröä ja lantiota korostava vaate

-hymy (ja huulipunaa)

-tiedostaa näyttävänsä hyvältä

Ja ama nainen pukeutuessaan A-linjaiseen hameeseen, joka peittää lantion, ei juuri sillä hetkellä hymyile ja sattuu olemaan ujo hetki on epänaisellinen?

Miten ikinä voisittekaan saada puolisoa :D

Vierailija
124/125 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naisellinen, jos tuntee olevansa sellainen.

T: Nainen

Vierailija
125/125 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihanaa olla naisellinen nainen. Voi olla lämmin ja herkkä, mutta silti tarpeen tullen vahva. Naisellinen nainen asettaa omat rajansa ja kunnioittaa itseänsä.Naisellinen nainen ei aina ole heikko :D Herkkyys voi olla myös vahvuus, uskaltaa näyttää esim just surua ja sitä että on loukkaantunut. Erittäin inhiimillinen asia. Nuorempana esitin kovakuorista ja en näyttänyt herkkyyttä, koska kuvittelin sen olevan heikkoutta. Onneksi vanhempana oivaltanu muutaman asian :)