Olisitko mieluummin kaunis vai seksikäs nainen? Perustelut!
Olisin kaunis, koska pelkällä seksikkyydellä ei pitkälle pääse.
Kommentit (43)
Kuinka pitkälle pelkällä kauneudella sitten pääsee?
Seksikäs. Ihailen naisia, jotka ovat luonnollisenakin omaperäisen seksikkäitä.
Olen tottunut olemaan seksikäs. Kyllähän se ongelmia tuottaa, mutta mieluummin näin.
En tiedä. Luultavasti olisin mieluummin kaunis, koska se haittaisi vähemmän sitä, mitä OIKEASTI haluan, eli tiettyihin yhteiskunnallisiin asioihin Ja tieteelliseen kehitykseen vaikuttamista.
Kumpikaan ei ole koskaan kiinnostanut minua. Ei seksi eikä ulkonäkö..
Kukaan ei ole kaikkien mielestä kumpaakaan, oli sitten millainen tahansa.
Silmää miellyttävän näköistä kohtaan usein tuntee fyysistäkin vetoa ja kyllä ihmisen pitää olla ulkoisesti jonkin verran viehättävä ollakseen seksikäs.
Kaunis on yleensä myös seksikäs. Toki on mahdollista olla kaunis sellaisella eteerisellä, "seksittömällä" tavalla kuin jokin taideteos.
Seksikäs, koska taidan olla nymfo. Tarvitsen seksiä 7pv viikossa ja sekään ei tunnu riittävän. Minulle kävisi hyvin 3-5 kertaa päivässä, mutta poikaystävä ei jaksa enkä halua painostaa.
Kaunis, koska seksikäs on halpa ja pääsee ehkä alastonkuviin. Hyi helvata! Kauneudella saavuttaa enemmän positiivista ja niin olen tehnytkin.
Haluaisin olla kaunis. Olisi kivempaa katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis on yleensä myös seksikäs. Toki on mahdollista olla kaunis sellaisella eteerisellä, "seksittömällä" tavalla kuin jokin taideteos.
Olen kaunis eteerisellä tavalla. Ap
No ensinnäkään nuo eivät sulje pois toisiaan, joten kysymys on outo. Kyllä minua sanotaan kauniiksi sekä seksikkääksi.
Sana seksikäs on mielestäni jotenkin outo. Onko seksikäs naikkonen, joka esittelee isoja rintoja? Minä en ikinä käytä avonaisia yläosia. Silti saan tuijottelua.
Mielestäni "seksikäs" tarkoittaa sitä, että tyrkyttää ruumiinosiaan ja tuo mieleen seksin. Mielestäni se ei ole mikään kehu, kuka tahansa voi olla seksikäs, jos esittelee oikeita kohtia.
Mistä päästäänkin siihen, että miekkoset käyttävät mielestäni väärää termiä minuun XD Koska en tosiaan koe mitään tarvetta näytellä yhtään mitään ruumiinosia ja pukeudun usein liian isoihin vaatteisiin.
Sitten taas jos tuntee vetoa, niin toinen on ööö... Viehättävä? En minä tiedä. No joka tapauksessa en käytä itse itsestäni adjektiivia seksikäs, koska minulle se tarkoittaa tyrkkyä.
En kumpaakaan. En kaipaa parisuhdetta, joten ei ole mitään tarvetta miellyttää toisten silmää, parempikin vain olla sen näköinen, ettei kukaan kiinnostu, niin saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis eteerisellä tavalla. Ap
Huvittaa nämä omakehu-avaukset. Olisitko mieluummin blondi vai brunette? Olisin mieluummin brunette ja olenkin. Olisitko mieluummin Ö vai Ä - vartaloinen? Olisin mieluummin Ö-vartaloinen ja olenkin.
No jopas kummaa :D
Kaunis, koska estetiikka kiinnostaa itseänikin. Seksi taas ei.
Sinulle, joka rinnastat seksikkyydenn tyrkkyyteen ja paljasteluun: mikä tahansa ja kuka tahansa voi olla jonkun mielestä seksikäs, vaikkei tarkoituksellisesti yrittäisi sellainen olla eikä paljastelisi yhtään.
Jos pakko valita jompi kumpi niin varmaan kaunis. Onneksi olen kuitenkin molempia :)
Ruma ei ole seksikäs, mutta kauniskaan ei sitä välttämättä ole. Vastaan seksikäs, koska hän on ainakin jossain määrin myös kaunis.
Ihminen voi olla kumpaakin. Seksikkyydessä on se huono puoli, että miehet haaveilevat sinusta seksuaalisesti. Kauneus miellyttää silmää. En haluaisi olla kovin huomiota herättävä. En nauti vieraiden miesten huomiosta yhtään.