Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko mieluummin kaunis vai seksikäs nainen? Perustelut!

Vierailija
14.08.2020 |

Olisin kaunis, koska pelkällä seksikkyydellä ei pitkälle pääse.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla kumpaakin. Seksikkyydessä on se huono puoli, että miehet haaveilevat sinusta seksuaalisesti. Kauneus miellyttää silmää. En haluaisi olla kovin huomiota herättävä. En nauti vieraiden miesten huomiosta yhtään.

Vierailija
2/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkälle pelkällä kauneudella sitten pääsee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs. Ihailen naisia, jotka ovat luonnollisenakin omaperäisen seksikkäitä.

Vierailija
4/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut olemaan seksikäs. Kyllähän se ongelmia tuottaa, mutta mieluummin näin.

Vierailija
5/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Luultavasti olisin mieluummin kaunis, koska se haittaisi vähemmän sitä, mitä OIKEASTI haluan, eli tiettyihin yhteiskunnallisiin asioihin Ja tieteelliseen kehitykseen vaikuttamista.

Vierailija
6/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole koskaan kiinnostanut minua. Ei seksi eikä ulkonäkö..

Vierailija
7/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kaikkien mielestä kumpaakaan, oli sitten millainen tahansa.

Silmää miellyttävän näköistä kohtaan usein tuntee fyysistäkin vetoa ja kyllä ihmisen pitää olla ulkoisesti jonkin verran viehättävä ollakseen seksikäs.

Vierailija
8/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on yleensä myös seksikäs. Toki on mahdollista olla kaunis sellaisella eteerisellä, "seksittömällä" tavalla kuin jokin taideteos.

Vierailija
9/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sexbomb

Vierailija
10/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs, koska taidan olla nymfo. Tarvitsen seksiä 7pv viikossa ja sekään ei tunnu riittävän. Minulle kävisi hyvin 3-5 kertaa päivässä, mutta poikaystävä ei jaksa enkä halua painostaa.

Vierailija
11/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, koska seksikäs on halpa ja pääsee ehkä alastonkuviin. Hyi helvata! Kauneudella saavuttaa enemmän positiivista ja niin olen tehnytkin.

Vierailija
12/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla kaunis. Olisi kivempaa katsoa peiliin.

Vierailija
13/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on yleensä myös seksikäs. Toki on mahdollista olla kaunis sellaisella eteerisellä, "seksittömällä" tavalla kuin jokin taideteos.

Olen kaunis eteerisellä tavalla. Ap

Vierailija
14/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkään nuo eivät sulje pois toisiaan, joten kysymys on outo. Kyllä minua sanotaan kauniiksi sekä seksikkääksi.

Sana seksikäs on mielestäni jotenkin outo. Onko seksikäs naikkonen, joka esittelee isoja rintoja? Minä en ikinä käytä avonaisia yläosia. Silti saan tuijottelua.

Mielestäni "seksikäs" tarkoittaa sitä, että tyrkyttää ruumiinosiaan ja tuo mieleen seksin. Mielestäni se ei ole mikään kehu, kuka tahansa voi olla seksikäs, jos esittelee oikeita kohtia.

Mistä päästäänkin siihen, että miekkoset käyttävät mielestäni väärää termiä minuun XD Koska en tosiaan koe mitään tarvetta näytellä yhtään mitään ruumiinosia ja pukeudun usein liian isoihin vaatteisiin.

Sitten taas jos tuntee vetoa, niin toinen on ööö... Viehättävä? En minä tiedä. No joka tapauksessa en käytä itse itsestäni adjektiivia seksikäs, koska minulle se tarkoittaa tyrkkyä.

Vierailija
15/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. En kaipaa parisuhdetta, joten ei ole mitään tarvetta miellyttää toisten silmää, parempikin vain olla sen näköinen, ettei kukaan kiinnostu, niin saa olla rauhassa.

Vierailija
16/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis eteerisellä tavalla. Ap

Huvittaa nämä omakehu-avaukset. Olisitko mieluummin blondi vai brunette? Olisin mieluummin brunette ja olenkin. Olisitko mieluummin Ö vai Ä - vartaloinen? Olisin mieluummin Ö-vartaloinen ja olenkin.

No jopas kummaa :D

Vierailija
17/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, koska estetiikka kiinnostaa itseänikin. Seksi taas ei.

Vierailija
18/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka rinnastat seksikkyydenn tyrkkyyteen ja paljasteluun: mikä tahansa ja kuka tahansa voi olla jonkun mielestä seksikäs, vaikkei tarkoituksellisesti yrittäisi sellainen olla eikä paljastelisi yhtään.

Vierailija
19/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakko valita jompi kumpi niin varmaan kaunis. Onneksi olen kuitenkin molempia :)

Vierailija
20/43 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ei ole seksikäs, mutta kauniskaan ei sitä välttämättä ole. Vastaan seksikäs, koska hän on ainakin jossain määrin myös kaunis.