Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävetti kaupassa vauvanruokien kanssa

Vierailija
15.08.2013 |

Kävin tänään kaupassa ja ajattelin samalla ostaa muutamia valmiita piltti, bona yms. vauvanruokia. Huomasin, että siellä oli muutamia ruokia, joita harvoin itse valmistamme kotona, joten otin sellaisiakin. Lopulta purkkeja oli jo aika paljon. Minua hävetti seistä siinä ruokaosastolla tutkimassa ja valitsemassa purkkeja. Hävetti myös kassalla, kun takanani tuli toinen nainen vaunujen kanssa. Ajattelin, että kaikki ajattelevat minun olevan huono äiti. Oikeasti syötän vauvallemme, 7kk, kotiruokaa useimmiten. Reissussa piltit on käteviä ja jos kotiin ei ole tullut ostettua maustamatonta lihaa. Tai perunat on loppu tms. Teki kaupassa mieli sanoa kaikille ketkä katsoivat, että oikeasti meillä syödään ihan hyvin. Tunnenko turhaan syyllisyyttä? Olenko ainoa, joka ajattelee, että purkkiruoka olisi jotenkin huonompaa? Ainakin jos minä sitä ostan. Miten pääsisin yli tunteesta, että olen huono äiti, kun välillä tarjoan muutakin kuin itsetehtyä ruokaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vauva kuole siihen jos jokin ruoka ei heti kelpaa. En itse lähtisi karsimaan ruoan terveellisyydestä jos pelkästään mansikkahillo kelpaa. Ei sitä lusikkaa pidä väkisin suuhun tunkea!

Vierailija
22/27 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä olen niin laiska, että jos käyn ostoksilla, niin maksimoin hyödyn ja hamstraan kerralla niin paljon tavaraa kuin mahdollista.

Mistä ihmiset tietävät, miten kauan teillä menee aikaa niiden Pilttien syömiseen ja mitä muuta teillä syödään sen lisäksi? Eikös niissä ole kuitenkin jonkin verran käyttöaikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te nolottelijat roikutte liikaa sellaisessa seurassa (tai netissä) jossa ihmisillä ei ole mitään muuta tekemistä tai mielenkiintoa kuin olla äiti. Menette vähän muidenkin seuraan kuin niiden mammojen, niin huomaatte että on aika pieniä nuo jutut mitä vaippoja käyttää tai mitä mössöä syöttää. Itsekkin hurahdin ekan lapsen syntyessä. Toisen kohdalla osas jo olla tavallinen oma ittensä ilman tuota täydellinen äiti -syndroomaa.

Vierailija
24/27 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa aina myös ne ketjut missä tyypit ei uskalla käydä paskalla vessassa. Mikä vittu teitä vaivaa :D

Vierailija
25/27 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vauvansoseita itselleni eikä hävetä yhtään. Ne on halvempia eikä ole niin imeliä kuin valmishillot, joten sotken niitä jugurttiin ja rahkaan sekä syön puuron kanssa. Taidanpa lähteä tästä ostamaan muutaman sixpäkin soseita taas, entiset on loppu. 

Vierailija
26/27 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei oikeasti kiinnosta. Olisi hauskempaa, jos ostaisit hirvittävän määrän kaljaa ja halvimman mahdollisen lenkkimakkaran.

Vierailija
27/27 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiydessä onnistumisella on hyvin vähän tekemistä ruuanlaiton kanssa. Ei tarvitse tehdä lainkaan kotiruokaa ollakseen hyvä äiti. Harkitse lukuharrastuksen aloittamista vaikka. Ja osta perheelle valmisruokia, jotta sinulle jää aikaa kehittyä. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän