Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi tuntemattomalle?

Vierailija
15.08.2013 |

Eräs minulle tuntematon ihminen on tehnyt perheelleni todella suuren palveluksen, ja haluaisin hänet siitä palkita. En tunne henkilöä lainkaan, tiedän vain, että hän on noin 40-vuotias mies. Ajattelin jotain kuluvaa, esim. kahvia, viiniä, tms.

Mikä olisi mielestäsi hyvä lahja? Hintaa saisi olla noin 50 euroa tai hieman ylikin. Kiitos avusta!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkukori olisi ihana. Hyvää kahvia ja teetä, suklaata, hilloja ja juustoja, viinipullo (jos tiedossa, ettei ole alkoholiongelmaa)...

Vierailija
2/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti johonkin ravintolaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:26"]

Lahjakortti johonkin ravintolaan?

[/quote]

Niin tai johonkin laadukkaaseen paikkaan, Stocka, joku kirjakauppa tms. hyvä palvelu.

Vierailija
4/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kukkakimppu.

Vierailija
5/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein kerran punaviinipullon syntymäpäivälahjaksi, kun olin avecina mukana ja ajattelin etten tyjin käsin mene... Niin synttärisankari ei sitten pystynyt punkkua lainkaan juomaan... Olisi ollut parempi mennä tyhjin käsin.

Vierailija
6/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku herkkukori tai viinipullo. Itse leivottu kakku tms. Hame korviin voisi myös maistua.

Vierailija
7/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:36"]vein kerran punaviinipullon syntymäpäivälahjaksi, kun olin avecina mukana ja ajattelin etten tyjin käsin mene... Niin synttärisankari ei sitten pystynyt punkkua lainkaan juomaan... Olisi ollut parempi mennä tyhjin käsin.[/quote] Tuosta on minusta turha murehtia, lahjahevoselta ei katsota hampaita.

Vierailija
8/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikin veisin sen pullon, sen voi aina vaikka laittaa eteenpäin.

Vierailija
9/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös tuon herkkukorin kannalla. Siihen on niin helppo laittaa kaikenlaista (viini, hilloja, parempaa kahvia tai teetä. Juustoja välttäisin ellen tietäisi, että kylmäketju pitää varmasti.), että pakostikin jokin osuu kohilleen.

Vierailija
10/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me emme juo alkoholia ollenkaan, mutta saamme usein punaviinä tai konjakkia lahjaksi (esim. jouluna). Ihan mielellään otettaan ne vastaan, tarjoamme kun meillä on vieraita tai annamme lahjaksi eteenpäin.

Mutta enemmän miellyttää joku muu, mielellään kuluva lahja, joka ei kuitenkaan mene nopeasti pilalle (jos on ruokaa, esim. jotain hilloja, mausteita, marmeladia, sinappia jne).

Kukka on myös kiva lahja, minusta sopii hyvin myös miehelle.

Vierailija
11/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, herkkukori lienee varmin valinta. Hyviä ehdotuksia korin sisällöksikin tuli, kiitos! ap

Vierailija
12/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kannatan isoa kukkakimppua! Kyllä sellainen ilahduttaa miestäkin.

Vierailija
13/13 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias , minkä palveluksen teki tuo tuntematon ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän