Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sodexholla työskenteleviä äitiyslomalaisia?

Vierailija
15.07.2006 |

tai aiemmin olleita?

oletteko saaneet palata samaan työpisteeseen eli omalle paikallesi,

vai onko sinut heiotetty vasten tahtoasi jonnekkin muuhun toimipaikkaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin omaan työpisteeseen sekä samoihin hommiin siellä missä oli ennen äitiyslomalle jäämistään, tietysti poikkeuksiakin on jos esim. oma työpiste onkin menetetty kilpailijalle loman aikana.

Vierailija
2/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tilalle on näet sisäisenä siirtona palkattu uusi vakituinen, eikä vain sijaistamaan minua.. eli minun työpaikka annettiin altani pois:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olinkin siaistamassa äitiyslomaa mutta vaihdoin sitten paikkaa kun vakituinen työntekijä palasi äitiyslomalta.

Samoin oli nyt kun olin itse äitiyslomalla niin tilalleni tuli sisäisellä siirrolla sodexhon vakituinen työntekijä joka minun palatessa töihin siirretään sitten toisiin hommiin, joten älä panikoi tuskin hommaasi kuitenkaan on hänelle kokonaan.

Vierailija
4/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit valittaa ja viedä asian eteenpäin!!! Tuo ei ole hyväksyttävää!!! Mitä työtä teen Sodex Holla?

Ite olin raskaana kun olin Sodex Holla töissä, mutta mulla ei ollut vakituinen paikka vaan tein töitä tarvittaessa. En palannut äitiysloman jälkeen takasin eikä mua kyllä kyseltykkää.

Vierailija
5/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokki.

ja ihan tosiaan ahdistaa tuo tilanne, kun päällikkö on sitä mieltä, että minulla ei ole enää paikkaa ko. toimipaikassa, vaan käski hakea johonkin muualle..

varottamatta.

onhan toki työsopimuksessa se kohta, että olemme kaikki tarvittaessa valmiita siirtymään toiseen toimipaikkaan, joten vedotaankohan nyt sitten siihen?

Vierailija
6/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyskuussa 2003 että äitiyslomalla olevalla täytyy olla oikeus palata samaan työpisteeseen ja työhön mitä oli tekemässä ennen äitiyslomalle jääntiään. t:2

Vierailija
7/7 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pykälät löytyy:)

nyt kun vielä sitten osaisi viettää tämän hoitovapaan murehtimatta työjuttuja, ja alkaisi sitten vasta ensi keväänä vääntää kättä päällikön kanssa asiasta..

kiitos tiedosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän