Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työttömän harrastus: geokätkeily eli ruokakassin jonotus tänään!

Andymcprofeetta
14.08.2020 |

tänäään geokätkeilyyn eli ruokajonon pussia metsästämään,. mitähän aarteita hellarit on tänään piilottaneet kassiin! ja jos ja kun on kuitenkin pari makkaraakin seassa niin voi mennä kuusijärvelle heittelemään makkarat sorsille, niin on luontoäitiä ruokittu sekä saatu kävelyä ja liikuntaa!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa! voinko tulla mukaan=? yhdesä sitten voimme ruokkia sorsia makkaralla!

Vierailija
2/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kysyn: mikä kännykkä sinulla on? Onko kotona älytelkkari ja pelikonsoli? Miten iso asunto sinulla on ja missä kaupungissa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn: mikä kännykkä sinulla on? Onko kotona älytelkkari ja pelikonsoli? Miten iso asunto sinulla on ja missä kaupungissa? 

oisko samsun g20 tai joku ja on ps4 ja joku 55 tuuman tv, asunto on joku 30 n ja kaupunkia en kerro

Vierailija
4/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa taitaa olla asuinpaikka, itse täällä kertonut.

Vierailija
5/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun roskalaatikossa

Vierailija
6/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös meidä änty asu Vantaalla.

Vierailija
7/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oisko samsun g20 tai joku ja on ps4 ja joku 55 tuuman tv, asunto on joku 30 n ja kaupunkia en kerro

Ok, kiitos. Jos Kuusijärvellä käy sorsia ruokkimassa, niin jossain siinä lähistöllä varmaan asustelet eli pk-seudulla. Eipä sillä väliä. Mietin vaan näiden ruokakassien oikeaa tarpeellisuutta. Tuntemani ruokakassilaiset hakee ilmaiset safkat, jotta voi käyttää rahansa johonkin kivempaan, kuin ruokaan. Baariin kyllä on varaa ja ripsipidennyksiin, rakennekynsiin, tatskoihin yms. Edelleen sitä mieltä, että Suomessa köyhyydestä puhuminen on ihan hölyn pölyä. Hyväksyn sen ainoastaan pitkäaikaissairaiden kohdalla, joilla on pienet eläkkeet ja suuret lääkekulut. Heidän köyhyytensä on todellista, eivätkä oikein voi itse tilannettaan parantaa. Muilta rahahanat kiinni.

Vierailija
8/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää sorsillekin olla ruokaa! vaaleaa leipää ja makkaraa ruokajonosta, ja sitten on hyvä feelis kun sorsat kiittää ja saa kuntoilla ja happea! onhan tässä päivässä niin paljon yksinäistä aikaa että menee kaikki yksin muuten kotona netissä eli roskalaatikossa

Vierailija
9/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

pitää sorsillekin olla ruokaa! vaaleaa leipää ja makkaraa ruokajonosta, ja sitten on hyvä feelis kun sorsat kiittää ja saa kuntoilla ja happea! onhan tässä päivässä niin paljon yksinäistä aikaa että menee kaikki yksin muuten kotona netissä eli roskalaatikossa

Totta! Terveisiä sorsille :D.

- sama

Vierailija
10/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

Sorsat eivät ole lihansyöjiä.

Vierailija
11/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andymccoys kirjoitti:

Sorsat eivät ole lihansyöjiä.

Sorsillakin on itsemääräämisoikeus eli antaa nyt sorsien vaan itse päättää, mitä syövät.

Vierailija
12/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorsat syövät kyllä makkaraa(kin), mutta ei ole hyvä niille sitä antaa. Ei ole heille terveellistä.

Vierailija
13/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaa..Vantaa? No on niitä kuusijärviä varmaan muuallakin. Kaupungeissa.

Vierailija
14/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oli niin huonot satsit tänään etten koskaan mee ruokajakeluun tuohon kaupunkiin, roskiin menee kaikki ja unohdin ruokkia sorsatkin.

Vierailija
15/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorsat syövät kyllä makkaraa(kin), mutta ei ole hyvä niille sitä antaa. Ei ole heille terveellistä.

Pullaleipäkään ei ole.

Vierailija
16/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan "korsolta", kun perjantaisin hellareiden ruokajako ja Kuusijärvi.

Terkut Asolasta.

Vierailija
17/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

kyllä oli niin huonot satsit tänään etten koskaan mee ruokajakeluun tuohon kaupunkiin, roskiin menee kaikki ja unohdin ruokkia sorsatkin.

Sorsat kiittää, kun saavat elää pidempää ilman sun suola ja lisäainepommejas.

Vierailija
18/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä näillä on ruokajonon kanssa ?

Itse jouduin koronan vuoksi lomautetuksi.

Oon koko kevään ja kesän myynyt fb.ssä kaikkea, ulkoilutan koiraa ma-pe tunnin verran, saan 2 e kerta, eli joka pe 10 e.

Liiton rahat riittävät just asuntolainan lyhennykseen.

Ruokajonon saalis ja 10 e riittävät ruokaostoksiin.

Sain nyt ostettua tiskikonetabletteja ja hammastahnan.

Fb ja torimyynnit menevät muihin laskuihin, eli kännykkä ( n 8 e / kk ), sähkö ( n 20 e / kk ) ja valuutukset ( 23 e / kk ).

Ei tää herkkua ole, mutta selvitään.

Yllättävän hyvin menee torilla kaupaksi tarpeeton.

Harrastuksena on ilmaiset puistojumpat ja kaupunkiopastukset.

Vierailija
19/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole varaa  lähteä jakeluun - matkaliput 2 x 2.80 eikä sitä rahaa ole. Mieluummin haen kilon porkkanoita Liiteristä (0.59 e) ja nakertelen niitä. Onneksi on jauhoja, joten saan tehtyä porkkanasämpylöitä. Kahviakin on jemmassa, tällä mennään viikonloppu. Oh, vielä tarvitaan 1 l maitoa 0.59. Rajatonta kulutusta, kuten näette!

t. Syntymäköyhä tk-eläkeläinen

Vierailija
20/24 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä näillä on ruokajonon kanssa ?

Itse jouduin koronan vuoksi lomautetuksi.

Oon koko kevään ja kesän myynyt fb.ssä kaikkea, ulkoilutan koiraa ma-pe tunnin verran, saan 2 e kerta, eli joka pe 10 e.

Liiton rahat riittävät just asuntolainan lyhennykseen.

Ruokajonon saalis ja 10 e riittävät ruokaostoksiin.

Sain nyt ostettua tiskikonetabletteja ja hammastahnan.

Fb ja torimyynnit menevät muihin laskuihin, eli kännykkä ( n 8 e / kk ), sähkö ( n 20 e / kk ) ja valuutukset ( 23 e / kk ).

Ei tää herkkua ole, mutta selvitään.

Yllättävän hyvin menee torilla kaupaksi tarpeeton.

Harrastuksena on ilmaiset puistojumpat ja kaupunkiopastukset.

Lisätyönä olen ollut ajantasalla.

Olen tehnyt keskimäärin joka päivä kasvomaskin.

Teen puuvillakankaasta, 5 lakanaa on mennyt ja yli 100 maskia on valmiina. Tein fb.hen otetaan vastaan ilmoituksen ja vielä on 20 lakanaa odottamassa

Oon myynyt näitä koko ajan 5 e kpl ja nyt kauppa alkoi kunnolla käymään.

Aionkin tänään leikata kaikki kankaat ja tehdas pystyyn.

Kyllä täällä yritetään. Ruokajako mahdollistaa rahaa jää laskuihin. Usko pois, ei tää herkkua ole. Oon laihtunut n 1 kg kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi