Miten joku kehtaa vielä 2020 feikata kuvilla tinderissä ja deitti-ilmoissa?
Vanhoja kuvia, photoshopattuja kuvia ja filttereitä niin paljon että kirjaimellisesti naamasta loistaa, että hei, olen epärehellinen ihminen. Miten joku kehtaa?
Kommentit (12)
Niinpä, kukaan ei 1900 luvulla tinderissä feikannut.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Tinder edes tuli? Tai ylipäätänsä nettitreffit?
Vierailija kirjoitti:
Asperger?
Niin aattele joka päivä kun katsot omaa naamaasikin peilistä huijaat itseäni olet todellisuudessa rumempi.
Vierailija kirjoitti:
Niin aattele joka päivä kun katsot omaa naamaasikin peilistä huijaat itseäni olet todellisuudessa rumempi.
Että mitenkä?
Filtterit kasvokuvassa somessa on kuin jäisi joka kerta kiinni väärennöksestä mutta eipä tunnu haittaavan. Turhamaisuus voittaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Tinder edes tuli? Tai ylipäätänsä nettitreffit?
Liityin ensimmäistä kertaa nettideittipalstalle joskus 1995/96 vuoden vaihteessa. Tinder on paljon nuorempi. Tuolloin ei voinut kuviakaan lähettää kuin skannaamalla valokuvan.
Etenkin ylipainoa piilotellaan, mikä on harmi. Lihavuus ei viehätä kumpaakaan sukupuolta, se on käynyt selväksi. Miksi siitä pitää vielä valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asperger?
Sinä näytät olevan, kun vastaat tuohon läppään tuolla tavalla.
Vaikka toisaalta aspergerit ovat yleisesti normaaleita ihmisiä älykkäämpiä.
Se on ihan ihmisillä geeneissä. Koko olemassaolon ajan ihmiset ovat feikanneet ja hämänneet toisiaan, jotta pääsisivät niskanpäälle. Se lisääntyi kun ruvettiin toimimaan enemmän yhteistuumin ilman että se kuka oli fyysisesti paras tappamaan määräsi kuolemanpelon uhalla miten toimittiin.
Eivät nuo halua edes löytää parisuhdetta, vaan tarkoitus on lähinnä kokeilla kepillä jäätä ja raiskata, jos tulee mahdollisuus.
10-20-vuotta vanhoilla kuvilla seuraa hakeva, hakee vain seksiseuraa. Kannattaa tämä tiedostaa. Sama on nämä ammattinsa ja alkuperämaansa valehtelevat miehet. Italialainen ja latino voi olla ihan muualta. Amerikkalaisissa sama juttu, että he ovatkin ihan muualta alunperin. Ja lentäjä ei olekaan lentäjä, eikä post grad-tutkija koskaan ollutkaan tutkija. Koirakuva esittää yleensä exän koiraa.
Filtterien käyttö on aivan älyttömän helppoa nykyään. Varmasti miehetkin niitä käyttävät kuvissaan.
Itse en haluaisi käyttää mitään, mutta mietin onko se järkevää jos kaikki muut kuitenkin käyttävät. Näytänkö sitten ilman filttereitä siltä, että olen todellisuudessa ihan susiruma, joka on saanut itsestään filttereillä välttävän näköisen? Monien kuvat ovat kuitenkin sellaisia, joista ei voi ihan varmaksi sanoa onko siinä filtteri vai ei. Niitä ääritapauksiakin kyllä näkee, joissa asia ei jää millään tavoin epäselväksi. Niitä ihmettelen itsekin. Eivätkö niiden omistajat itse tajua, kuinka räikeästi ne filtterit näkyvät?