Sukkia syövä pesukone
Minulla on paljon mustia nilkkasukkia ja äskettäisen pesun jälkeen tutkin sukkalaatikkoni ja löytyi 14 paritonta sukkaa.
Puhtaat sukat ovat lipaston laatikossa, ja varmuuden vuoksi tutkin lipaston taustan.
Vain minun sukkia varten on ihan oma pyykkilaatikko kylppärissä, johon sukat laitan heti käytön jälkeen.
Ja tämä ei ole provo, vaikka siltä (itsestänkin) tuntuu.
Voiko sukkia joutua viemäriin ja onko muilla parittomia sukkia?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkia koneeni eivät syö, ei kotona eikä loma-asunnolla, mutta molemmat koneet haluavat ehdottomasta kääntää pussilakanat nurinpäin, toisinaan myös tyynyliinat. Hämmästys on todella suuri, jos lakana joskus onkin oikeinpäin koneen avatessani.
Tämä on myös tuttu juttu :D
Eräs ystäväni laittoi pussilakanat vääripäin pesukoneeseen, ja kas, väärinpäin tulivat takaisin.
ap
Minä pesen väärinpäin, aina yllätys onko oikein- vai väärinpäin kun tulee ulos. Lähes aina koko koneellinen kuitenkin löytyy yhden pussilakanan sisältä, riippumatta siitä miten päin tämä "pesupussilakana" on.
Lapsella on ihan paras asenne. Mitä se haittaa jos on eri väriset sukat jaloissa? Tosiaan tarkemmin ajatellen pakko myöntää että eihän sillä ole mitään merkitystä vaikka ovat eri paria.
Näin teen nykyään, mutta on vielä olemassa niitä vanhoja katoavia, joten käytän parittomia sukkia.
ap