Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään teistä kokemusta mormonimiehistä?

Vierailija
14.08.2013 |

Yksi sellainen on kiinnostunut minusta. Emme ole keskustelleet uskosta. Olemme molemmat aikuisia. En oikein tiedä, mitä pitäisi ajatella... Hämmentävää!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta mä olen puolueellinen, koska mäkin olen mormoni. 

Tosissaan, mormonimiehiä on ääliöitä ja mormonimiehiä on loistotyyppejä, ihan niin kuin muitakin miehiä. Ja kaikkea siltä väliltä. Jos oikeasti uskoo, niin ei harrasta sun kanssa seksiä ennen avioliittoa. Jos oikeasti uskoo ja alat vaikka seurustella, niin se käy sunnuntaisin kirkossa ja luultavasti tekee jotain vapaaehtoistyötä siellä, esim.opettaa jotain luokkaa sunnuntaisin. Osa näistä tehtävistä saattaa viedä jonkin verran aikaa. Muuten se voi olla ihan normaali :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 22:31"]

On. Mutta mä olen puolueellinen, koska mäkin olen mormoni. 

Tosissaan, mormonimiehiä on ääliöitä ja mormonimiehiä on loistotyyppejä, ihan niin kuin muitakin miehiä. Ja kaikkea siltä väliltä. Jos oikeasti uskoo, niin ei harrasta sun kanssa seksiä ennen avioliittoa. Jos oikeasti uskoo ja alat vaikka seurustella, niin se käy sunnuntaisin kirkossa ja luultavasti tekee jotain vapaaehtoistyötä siellä, esim.opettaa jotain luokkaa sunnuntaisin. Osa näistä tehtävistä saattaa viedä jonkin verran aikaa. Muuten se voi olla ihan normaali :-)

[/quote]

Ihmettelen, miksi hän ei ole löytänyt mormoninaista. Luulisi, että niistä piireistä löytyisi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän