Millaisen naisen sinä haluaisit?
Mä haluaisin ehdottomasti vanhemman tai ainakin itsevarman kokeneemman nuoren naisen. Koska ei jaksa käydä aina samoja ongelmia läpi naiivien ja nuorten naisten kanssa. Toistaa samoja asioita kerta toisensa jälkeen. Haluaa enemmän kypsemmmän, fiksumman, kokeneemman naisen jonka kanssa voi rehdisti ja rehellisesti keskustellla asioista ja keskustelu on rakentavaa eikä se teini agstisuus puske läpi kerta oisennsa jälkeen.
Kommentit (30)
No nyt on kyllä sellset ennakkoluulot että huhhuh.
Kuivan ja nasevan, tekee lämpimän paskan.
Vierailija kirjoitti:
Sellasen kuin Sanna marin. Ihan joka suhteessa. Ulkonäkö, korvat söpösti punottaa kun suuttuu, harmaat syvälle osuvat silmät, leveä lantio josta saa kiinni, hoikka kroppa muuten, ihanat ceemiinuskupin tisssit, tempperamenttinen luonne ja todellinen alffanaaras.
Kun tarkemmin ajattelee niin tuoha nse olis.
Sellanen olisi mukava, joka ymmärtää herkuista...
Hellyydenkipeän ja lämpimän naisen, joka rakastaisi minua sellaisena kuin olen, antaa paijata pitkäänkin. Arvostan sellaista vaatimattomuutta, että voisi asua vakituisesti vaikka mökillä sen sijaan, että pitää havitella isoa asuntolainaa, menestystä, lataushybridiä ja säännöllisiä matkoja toiselle puolelle maailmaa.
Ulkonäöllisesti tavallinen nainen viehättää eniten. Tykkään myös luonnollisuudesta, eli meikkiä ei ole pakko käyttää ja karvat saa kasvaa. M21
Yhden ihan tietyn, jos ei olisi varattu.
Älykkään, itsetietoisen, konservatiivisen, muodokas, naisellisen ja että on joku kädentaito missä on hyvä. Ehdoton ei woke-naisille.
Seksikkään, halukkaan, kiltin, hauskan, empaattisen, varakkaan...
No mulla on jo mies, mutta vaimo olis tarpeen. Sellainen joka rakastaisi siivota ja tehdä muutenkin kaikkia kotitöitä, ja toki samalla kävisi hyväpalkkaisessa työssä.
Harmittaa oikein kun ei ole syntynyt lesboksi.
En halua minkäänlaista naikkosta.