Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaiken se kestää, elämä.
13.08.2020 |
Olen valinnut vähän erillaisen elämän, jossa syön mahdollisimman terveellisesti ja halvalla. Peseydyn ja pukeudun niin, että olen puhdas ja terve maailmaan. Vähennän turhia ja liikoja koronauutisten seuraamista ja koitan nukkua ne 8 tuntia yöunia ja päiväunet. Kävellä, laulaa ja kuunnella musiikkia ja ihmetellä asioita enemmän kuin vielä kuukausi sitten. Huomenna nousee aurinko.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuulostaa hyvältä.
Minä olen ihan viime aikoina päättänyt vähentää vitkuttelua, koska olen huomannut sen aiheuttavan minulle turhaa stressiä. Tarkoitan vitkuttelulla tehtävien hoitamisen siirtämistä myöhemmäksi siitä syystä, että pelkään tekeväni virheitä ja koen tarvitsevani lisää miettimisaikaa.
Olen päättänyt alkaa asennoitua enemmän niin, että meni syteen tai saveen, hoidan asian saman tien. Jos teen virheen, se ei kaada maailmaa, vaan sitten korjaan sen jälkeen päin. Tällaisella asenteella ja toimintatyylillä saan vapautettua energiaa muuhun käyttöön sekä lisää tilaa kognitiooni, kun siellä ei ole keskeneräisiä asioita.
Vanha koira ei opi uusia temppuja, kuten sanotaan, joten olen varautunut siihen, ettei toimintatyylin muutos heti ala sujua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/