Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uni on tärkeintä seksin jälkeen elämässä

Vierailija
14.08.2013 |

Kirjailija kirjoittaa viisaasti nukkumisesta

http://www.hs.fi/elama/Suden+silm%C3%A4t+makuuhuoneesi+ovella/a1305706282369

"Kun ei saa nukahdettua. Piehtarointi ja kyljen kääntäminen ei auta. Tyynyn viileän puolen kääntäminen poskea vasten ei auta. Arjen huolet kasvavat ja kietovat sinut syleilyynsä. Ne imevät makuuhuoneen pimeydestä lisää voimaa. Ne paisuvat. Ne voittavat sinut. "

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kirjoituksessa oli kyllä muuta kiinnostavampaa, esimerkiksi tämä hieno kohta; ""Ehkä luolissa kyyristelleet esi-isämme näkivät suden silmät luolan suuaukolla. Ehkä he kuvittelivat ne. Mutta tunne oli sama. Pelko. Huoli. Kauhu."

Vierailija
2/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä oli hyvä vaikka epäkohteliaskin horoskoopeista ja unien tulkinnasta:

"Ihan oma lukunsa on unien tulkinta ja selittäminen. Suuri osa on täyttä huuhaata, samaa sarjaa kuin horoskoopit. Unien tarkoitushakuisista selityksistä ja horoskoopeista ihminen saa tukea haaveilleen, peloilleen ja toiveilleen. Etsivä löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettoman ja kivuliaan yön jälkeen tämä kirjoitus kosketti minua syvästi. Kiitos kirjailijalle

Vierailija
4/19 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vakavasti unettomuudesta parin vuoden ajan muutama vuosi sitten (pari taaperoa/vaativa työ/parisuhdeongelmat/sukulaisten sairastelut jonka kautta tukiverkko romahti). Silloin tuntui että on pelkkää särkyä ja tuskaa koko ihminen.

Nykyisellään nukun loistavasti / erittäin hyvin ja osaan todella syvällisesti arvostaa sitä. Ilman unta olen pelkkä ruumis. Ilman seksiä olen ...hmm...ehkä pikkuisen epämukavasti puutteessa, mutta ei mitään sen vakavampaa kun lapsetkin ovat jo saatuina.

Vierailija
5/19 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin siitä että kirjailija rohkeasti kertoi omasta tilanteestaan.

Vierailija
6/19 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin yllä kirjoittava. Olen kärsinyt univaikeuksista kaksikymmentä vuotta. Kirjailijan teksti kosketti.  suosittelen

Vierailija
7/19 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vasta tunti sitten! :D Nukuin 14 tuntia putkeen, suosittelen! Ihanaa! 

Vierailija
8/19 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni ja seksi on tärkeää! Totta,

Harmi, että itse saan vain huonoa unta...

Mun mielestä ruokailua ei voi edes verrata tässä, se on Pakollista, kaikki me ruokaa saamme, mutta uni ja seksi on toisin, sitä ei kaikki saa, vaikka tartteis...

Vierailija
9/19 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, olen muuten kanssasi samaa mieltä, mutta juokseminen ei ole elinehto, vaikka kuinka saisit siitä mielihyvää.

Vierailija
10/19 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uni ja ravinto/ vesi ovat tärkeämpiä kuin seksi.

Vierailija
11/19 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uni ja ravinto/ vesi ovat tärkeämpiä kuin seksi.

Vierailija
12/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä tiivistyksiä unen tärkeydestä. Haluaisin tästä enemmän mielipiteitä poliitikoiltakin. Kalliiksi tulee yhteiskunnalle ihmisten univaikeudet

Vierailija
13/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä seksi ei ole kovin tärkeää, joten esim. uni menee sen edelle.

Vierailija
14/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä syöminenkin vielä menee ohi seksistä

Vierailija
15/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman seksiä ei kuole, mutta ilman ruokaa, juomaa, lämpöä kuolee. Ja ilman unta sairastuu ainakin.

Vierailija
16/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uni on seksiä tärkeämpää. En ole saanut seksiä 7 vuoteen ja olen hengissä. Jos en olisi nukkunut 7 vuoteen, olisin jo haudassa.

Vierailija
17/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 14:52"]

Kyllä uni on seksiä tärkeämpää. En ole saanut seksiä 7 vuoteen ja olen hengissä. Jos en olisi nukkunut 7 vuoteen, olisin jo haudassa.

[/quote]

jos ei äitis olisi harrastanut seksiä niin etpä sinäkäään täällää nukkuisi.

Vierailija
18/19 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi joka paikassa toitotetaan sitä miten seksi kuuluu ihmisen elämään ja miten ihminen on seksuaalinen olento ja blaablaa. Mites minä jota ei seksi kiinnosta? Voisin elää koko loppuelämäni ilman että enää koskaan yksikään kikkeli työntyy muhun. Raiskatuksi tulemisen jälkeen en vain näe siinä tavassa mitään minkä pitäisi olla niin erityisen hienoa.

Miksi ihminen muka TARVITSEE sitä että laitetaan sukupuolielimet yhteen aina aika ajoin? Joku toinen saa sen mielihyvän vaikka juoksulenkistä (niinkuin minä) eli eikö juokseminen voi olla sille toiselle se elinehto?

Vierailija
19/19 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unottemuus vaivat saa kuriin helpolla. Ei viinaa, ei syö raskaast illalla, liikuntaa mutta ei liian myöhään.