Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereelta hammaslääkäri?

Vierailija
14.08.2013 |

Onko tiedossa Tampereelta hyvää yksityistä hammaslääkäriä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 14:25"]

Jouko Kortelainen postin hammaskliniikalta. Saatan toki olla puolueellinen koska on isäni,mutta erittäin kehuttu ja ammattitaitoinen hammaslääkäri.suosittelen erittäin lämpimästi!:)  http://www.postinhammasklinikka.fi/henkil%C3%B6kunta-tilat

[/quote] Häntä minäkin tässä etsin juuri, hyvä tietää. Hänen minulle tekemät muovipaikat kestäneet jo yli 15 v. Hammaslääkäri (kunnallinen) ihmetteli kun ovat niin hyvät. 

Vierailija
2/12 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa! <3 Voi itku, kuulin kun soitin postin hammasklinikalle, todella harmillista. Muistan, kun hän joskus kertoi että tytär on 10 v eikä hänellä ole yhtään reikää yms :) Ihmettelen mitä tapahtui, mutta ymmärrän, että näin palstoilla ei tee mieli keskustella asiasta. Voimia teille! Lämmöllä Joukoa muistaen <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annu Forssell Pellavanhampaasta. Todella empaattinen, mukava, hellä, osaava, iloinen, koskaan ei ole mikään sattunut ja hampaissani on ollut PALJON vikaa. Eikä ole kallis.

Jos persoonallisuus ei haittaa niin Yrjö Niemi Hallituskadun Hammaspisteeltä. Hän on todella hauska, tosiaankin persoonallinen ja erikoisen huumorintajun omaava. On erikoistunut esteettiseen hammashoitoon ja hän laittoi minulle muovikuoren hampaaseen joka pysynyt jo ikuisuuden. Erittäin osaava!

Vierailija
4/12 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tämä olikin jo näin vanha aihe, no jospa auttaa jotakuta muuta. Nro 8.

Vierailija
5/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oralissa Timo Heikkala.Erittäin ystävälllinen eikä laskuta suuria hintoja.

Vierailija
6/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Julin. Aivan paras. Olen käynyt kohta 10 vuotta. Kohtuuhintainenkin

Vierailija
7/12 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ne huonoja ole kukaan. Hinnoissa on eroja.

Vierailija
8/12 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan noinkaan, on ollut hammaslääkärin toilailuista johtuvia terveysongelmia. Siksi mieluummin hyväksi mainostetulle menen.

Vierailija
9/12 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko Kortelainen postin hammaskliniikalta. Saatan toki olla puolueellinen koska on isäni,mutta erittäin kehuttu ja ammattitaitoinen hammaslääkäri.suosittelen erittäin lämpimästi!:)  http://www.postinhammasklinikka.fi/henkil%C3%B6kunta-tilat

Vierailija
10/12 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 14:25"]

[/quote] Häntä minäkin tässä etsin juuri, hyvä tietää. Hänen minulle tekemät muovipaikat kestäneet jo yli 15 v. Hammaslääkäri (kunnallinen) ihmetteli kun ovat niin hyvät. 

[/quote]

En tiedä kumpi siskoistani tuon edellisen on kirjoittanut, mutta surukseni minun on kerrottava että isämme Jouko Kortelainen on kuollut. Kehusi lämmittävät mieltä silti, isä oli hyvin ylpeä ammattitaidostaan.

Vierailija
11/12 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, aivan paras, olen käynyt yli 45 vuotta!

Vierailija
12/12 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, aivan paras, olen käynyt yli 45 vuotta!

Samoin minä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan