Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdeongelma

Vierailija
14.08.2013 |

Mitähän tässä tekisi? Pitkä parisuhde takana (ja toivottavasti vielä edessäkin), mutta arjen ainaiset kiireet kait ovat ajaneet tilanteen siihen, että hellyyttä ja rakkautta ei normiarjessa juurikaan osoiteta. Kaipaisin huomiota ja pilkettä silmäkulmaan. Nyt mennyt siihen, että seksiä on haarvoin ja usein se onkin tosi hyvää silloin kun sitä vain on. Mutta välillä käy niin, että minusta tuntuu siltä kuin minut unohdettaisiin sinne alle (siis seksissä). Aivan kuin se olisi yksi hailee kuka siellä makoilee jyystettävänä. Ei katsekontakia, ei hellyyttä ja ihania kosketuksia, ei ollenkaan sitä tärkeää tunnetta ja kipinää. Onkohan tämä vain sitä pitkän parisuhteen kipinän sammumista? Miten sen saisi taas sytytettyä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kahden kauppaa ja pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan pitää miettiä, olisiko kummassakin vikaa. Eli katso peiliin ja mieti mitä voisit itse tehdä asialle. Eikä se rakkaallle puolissolle puhuminenkaan ole yliarvostettua.

Vierailija
2/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vain alkaisit osoittaa sitä hellyyttä ja rakkautta arjessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kaipaat huomiota, mutta annatko sitä itse. Oletko itse unohtanut itsesi. Herrasmiehiä kyllä on, mutta pitää ITSE osata vaatia arvoistaan kohtelua.

Vierailija
4/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kipinä syttyy ihan pienistä arkisista asioista. Sen voileivän voi tehdä sille miehelle, ei huomion osoittaminen ole nyrkin ja hellan välissä kotiarestista olemista.

Vierailija
5/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta yleinen neuvo on, että sitä pitää ensin itse antaa, jotta voi saada. Mitä mies haluaisi? Tuskin samaa, mutta täytä ensin hänen tarpeensa.

Vierailija
6/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota ap. vastausta, kuinka hän kyllä osoittaa hellyyttä ja rakkautta arjessa, mutta hänellä on huono mies, joka ei huomioi.

Vierailija
7/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kakkosen vastaus oli aika tyly siihen nähden, että ap:han nimenomaan kysyi, mitä hän voisi asialle tehdä.

Meillä on pitkässä suhteessa ollut ajoittain vähän samaa ongelmaa, eikä siihen kyllä ainakaan puhuminen auta. Päinvastoin, se juuri menee syyttelyksi, vaikka miten yrittää sanoa, että "minä tykkäisin".

Parempi keino ehkä on ollut se, että kun itsestä alkaa tuntua puhallettavalta nukelta, yrittää ottaa ohjat jotenkin omiin käsiinsä: Suutelee toista, kuiskaa vaikka tämän nimen, siirtyy päälle, muuten vaihtaa asentoa. Kun olet aktiivisempi, toisen on tavallaan pakko kohdella sua subjektina ja ottaa huomioon se, mitä teet. Se herättää toisen vastaamaan sun tekemisiin ja sitä kautta sun haluihin.

Jos taas toinen ei edes vastaa suudelmaan niin ehkä sit voikin vain nousta sängystä ja painella toiseen huoneeseen.

Tosin osa ongelmasta usein on, että toinen haluaa sitä seksiä juuri silloin kun sinä et. Meillä esim ei vahingossakaan illalla tai päivällä kun olisin hereillä, vaan aina vain silloin kun olen unessa ja koko ruumis ihan sammuksissa keskellä yötä. Silloin mulla ei valitettavasti ole mitään halua, jonka mukaisesti voisin itse toimia, eikä sellaista herää millään keinolla, koska ruumis vaan on unessa ja tarvitsee unensa.  Silloin sitä jää toisen masturbointivälineeksi, eikä sille oikein voi mitään, ellei sitten kieltäydy koko puuhasta. Sen voi tehdä joskus, mutta jos se toistuu, ainakin meillä mies tuppaa loukkaantumaan pahasti.

Vierailija
8/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta ei voi myöskään yksin ylläpitää. Jos toinen uppoutuu töihinsä tai harrastuksiin niin olisi palaverin paikka. Keskusteluyhteys kannattaa pitää ja älä murjota. Yritä jutella miehelle rauhallisena aikana. Mitä hän tarvitsee ja mitä sinä tarvitset ja voiko niitä sovittaa yhteen. Jos mies ei pidä lupauksiaan niin ole tiukkana. Pidä itse lupauksesi myös. Tee jotain kivaa itseksesi ja älä mieti liikaa. Jos mies haluaa pysyä kyydissä mukana niin osoittaa rakkautensa. 

Vierailija
9/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumiseen voisi antaa sen vinkin, että molemmille varataan se oma aika puhua omista tunteistaan ja toinen tosiaankin silloin vain kuuntelee.

Vierailija
10/10 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista vastauksista! Tarkoitus on jutella illalla kun lapset saadaan nukkumaan. Lisääkin saa kommentoida ja jos on, niin kertoa omia kokemuksiaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi