Miksi blogistit valehtelee naurettavissa pikkuasioissa?
Xenia. Maanantain kuvissa Xenia sanoo, että hänellä ei ole pidennyksiä vaan pelkästään oma ihana tukka. Tiistain kuvissa tukka on n. 10 cm lyhyempi, eri värinen ja puolet ohuempi. Öh. Sokeakin näkee, että maanantain kuvissa on klipsit. Miksi tuollaisesta pitää valehdella? Sinänsä asia on aivan yhdentekevä, siksi en ymmärrä tuollaista....
Kommentit (19)
Niin, ja sitten jotkut teeskentelevät asuvansa jossain mansionissa, vaikka kyseessä olisi joku yksiö tai kaksio.
Kuka mouhosi?
Ihan niinkuin blogisti kertoisi, että "joo valehtelin asiasta siksi että..." :D
Hah. Hiukset on kyllä ihan samanpituiset molempien päivien kuvissa. Ehkä on maanantaina pessyt ja föönannut ne kuohkeiksi ja tiistain kuvissa vähän jo läsähtäneet. Taitaa ap ja eka kommentoija olla yksi ja sama kateellinen mamma! ;)
Ekana päivänä tukka pesty ja föönätty, toisena jo vähän likainen eikä enää niin pöyheä. Pituus näyttää erilaiselta, kun hiukset ovat eri tavalla.
Ko. blogi on aika oksettava sinänsä. Näinä aikoina. Bimbo postaa salaattien kuvia ja uusia ostoksiaan (luotolla?) ja muuta sontaa. :) Mutta hyvä että hänelläkin on jokin harrastus.
No kyllä sen tukan kaiken järjen mukaan pitäisi olla pidempi "ei laitettuna", eikä tupeerattuna. Näkee aivan selvästi väristä ja hiusten latvoista, että on maanantaina klipsit. Latvat on ihan ohuet tiistain kuvissa. Mullekin ihan sama, mutta näkeehän ton ihan selvästi.
Kuka oikeasti kiinnittää huomiota tuollaisiin asioihin?!? Syynäättekö oikeasti noin tarkasti noita kuvia? Ja jos jostain bloggaasta pitää puhua samaan tyyliin kuin ysi, niin eikö KANNATTAISI HANKKIA JOKU HARRASTUS ja lopettaa noiden blogien lukeminen?
Mun mielestä nää blogihaukkujien kokoontumiset kuulostaa joltain harhaisten ryhmäterapiasessiolta, anteeksi vaan.
Enpä tiedä tukasta mutta mimmillä on hemmetin huono iho
Enpä tiedä tukasta mutta mimmillä on hemmetin huono iho
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 09:55"]
Kuka oikeasti kiinnittää huomiota tuollaisiin asioihin?!? Syynäättekö oikeasti noin tarkasti noita kuvia? Ja jos jostain bloggaasta pitää puhua samaan tyyliin kuin ysi, niin eikö KANNATTAISI HANKKIA JOKU HARRASTUS ja lopettaa noiden blogien lukeminen?
Mun mielestä nää blogihaukkujien kokoontumiset kuulostaa joltain harhaisten ryhmäterapiasessiolta, anteeksi vaan.
[/quote]
Ja sinä kuulostat siltä että nenussa olisi useampikin herne :D mitä haukkumista siinä muuten on, että paljastetaan bloggaajien höpöpuheita? Oppivatpahan (kun eivät näköjään muuten) että valehtelu ei kannata.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 10:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 09:55"]
[/quote]
Ja sinä kuulostat siltä että nenussa olisi useampikin herne :D mitä haukkumista siinä muuten on, että paljastetaan bloggaajien höpöpuheita? Oppivatpahan (kun eivät näköjään muuten) että valehtelu ei kannata.
[/quote]
Ei ole yhtään hernettä, mutta mä paheksun tätä kauheaa haukkumiskampanjaa, jota tällä palstalla käydään. En ymmärrä sitä, miksi niitä blogeja täytyy lukea, jos ei arvosta bloggaajia ollenkaan.
Yksi mun suosikkiblogeista lopetti AV:n blogihaaskojen takia. Täällä kun varmasti "tiedettiin", mitä bloggaaja halusi sillä tai tällä asialla viestittää.
Ööh, no mä ainakin luen Xenian blogia, koska opiskelen samaa alaa, tykkään Xenian tyylistä ja välillä sen jutuista.
En mä tykkää kaikista Olivian kirjoituksistakaan ja silti Oliviaa luen. Voin kritisoida jotain kirjoitusta ankarasti, mutta silti se on mun lempparilehteni. En tajua, miksi blogistia pitäisi palvoa maasta taivaisiin ja ihastella jokaista kirjoitusta, jotta lunastaisin oikeuden lukea kyseistä blogia?
Häh. Tuo Xenia, onko se edes 18v?
Voi taivas sentään, jos jonkun hiukset on eri tavalla eri päivinä,niin valehteluako se sitten on. Että ihan pitää avata hiusten pituuden vaihtelusta oma ketjua. Jestas.
Xenia ei ole bimbo. Johanna Tukiainen ja nämä BB-julkkikset voivat olla bimboja mutta xeniaan tuo sana ei sovi. Materialisti voi olla, mutta sympaattinen ja päämäärätietoinen ihminen.
Asun pikkukylässä, josssa toisten asioita syynätään juuri samoin kuin ketjun aloittaja teki (oletkohan meidän kyliltä?). "Katsos nyt kun tuokin.......!" Omaa elämäänsä pettymistä ja katkeruutta tihkuu joka huokosesta ja toisia samanmielisiä kerätään ympärille arvostelemaan muita. Varsinkin toisten vaatteet ja hiukset käydään tarkkaan läpi (vaikka itse ylipainoinen ja kananpersetukkainen). Puistatus.
No kuule kannattasko kysyä siltä bloggarilta siellä blogin kommenttiosiossa eikä mouhota täällä....
No tuo on kyllä hassua, ja antaa jotenkin vähän tyhmän vaikutelman ihmisestä, jos valehtelee asiasta jonka kaikki voi nähdä valheeksi ihan blogistakin, tonkimatta henkilön yksityiselämää...
Mutta muuten pienen valehtelun ymmärrän varsinkin jos pitää blogia anonyyminä. Itse pidin jossain vaiheessa laihisblogia, ja koska en halunnut että minua tunnistetaan, valehtelin tai jätin kertomatta pieniä yksityiskohtia, esim. ikä vuodella eriksi kuin oikeasti.