Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset katkaisseet välinsä mieheen, voisitko ryhtyä suhteen hänen kanssa?

Vierailija
13.08.2013 |

Eli aikuiset lapset eivät ole väleissä enään isänsä kanssa. Haittaisiko tämä sinusta parisuhteen muodostamista kys. miehen kanssa? Vai eikö asialla ole mitään väliä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaisin kyllä tietää miksi näin on. Miehessä voi olla joku perustavaa laatua oleva vika, jos omat lapset hylkäävät. Esimerkiksi väkivaltaisuus, alkoholismi tai luonnehäiriö. 

Vierailija
2/3 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haittaisi. En takuulla heittäytyisi suhteeseen ja voisi olla, että todennäköisesti siirtyisin takavasemmalle.

Selitykset eivät auttaisi, koska eihän kukaan mies myönnä itse sössineensä mitään. Ex käänsi lapset häntä vastaan ja kasvatti väärin ja vaikka mitä... Selityksiä varmasti löytyisi.

En usko, että voisin uskoa mitään järkevääkään selitystä, kun aina ne miehet syyttävät muita paitsi itseään, ja toisaalta jos ihan itse tunnustaisi, että löi, joi tai vehtaili naisten kanssa eikä välittänyt lapsista, niin en nyt hurraata huutaisi siltikään.

Eli kyllä, haittaisi ja kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin haluaisin tietää mikä syynä..

Kaveri alkoi sellaisen miehen kanssa seurustelemaan ja ovat nyt aviossakin. Miehellä oli silloin avioliitto karissut lasten murrosiän kynnyksellä. Lapset olivat jääneet äidille, kun tuo mies oli rekkamies ja reissasi pitkin eurooppaa. Äitipä oli sitten puhunut paskaa lapsille ja nämä pikkuhiljaa olivat alkaneet erkaantumaan isästään. Avioliitto kariutui siihen, että vaimo petti ja hän kertoi useita tarinoita toisinpäin. (mistä sen totuuden satavarmasti tietää)

Mun kaveri ymmärsi miestä ja sai hyvän miehen. Nuo lapset ovat parikymppisiä ja kylmiä isälleen. Ovat jonkin verran suostuneet avautumaan syistä ja aika järkkyä paskaa kuulemma tulee.. yksi lapsista on jopa alkanut tajuamaan, ettei kaikki äidin jutut voi pitää paikkansa. Siis ihan todisteita ja mitä on tapahtui milloinkin jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi